Роднянський: Курченко віддав багато грошей не для перетворення ЗМІ у агітки

Середа, 26 червня 2013, 14:09

Новий власник "Українського медіа холдингу" Сергій Курченко не перетворюватиме видання в дотаційні політичні агітки, інакше втратить колективи та прибутковість.

Таку думку озвучив продюсер і медіаменеджер Олександр Роднянський в інтерв'ю "Телекритиці", коментуючи продаж Борисом Ложкіним "Українського медіа холдингу" бізнесменові Курченку.

"Я думаю, що Ложкін у своєму сегменті домігся практично всього, чого міг, і опинився перед необхідністю експансії на інші ринки, а для цього потрібен додатковий фінансовий ресурс. Вважаю, що він його не мав. Угода ці кошти дала", - зазначив він.

"З того, що я чув про умови угоди, можу зробити висновок, що вона унікальна. За нинішньої не надто позитивної кон'юнктури, коли міжнародні інвестори не прагнуть в країну і світова ситуація не ідеальна - це рідкісна можливість: продати таку велику компанію, причому медійну, яка не має відношення ні до яких природних ресурсів", - уточнив експерт.

При цьому коментуючи, припущення про те, що сума операції коливається від 400 до 500 мільйонів доларів, Роднянський заявив, що "це гігантська сума".

"У свій час величезну телевізійну групу продали за 300 мільйонів доларів, при тому, що телебачення більш активний медіасегмент з точки зору рекламного ринку", - пояснив він.

"Мені здається, якщо б його в буквальному сенсі змусили, тоді б гроші були невеликими. Але оскільки всі сходяться на тому, що гроші дуже великі, то думаю, що швидше інше - йому зробили пропозицію, від якої неможливо було відмовитися. І, повторюся: для підприємця - це великий успіх", - додав він.

Роднянський впевнений, що холдинг не купили для того щоб зруйнувати.

"Холдинг збудований дуже якісно... Це команди, які абсолютно точно будуть працювати на свої бренди і потрібно сильно постаратися, щоб це зруйнувати. Я думаю, що нові власники будуть прагнути цю систему зберегти", - уточнив він.

"Нерозумно було б платити 400-500 мільйонів і руйнувати головний елемент успіху цього підприємства - його команду. Це було б нерозумно", - зазначив експерт.

При цьому Роднянський вважає, що вибори президента в 2015 році і хід виборчої кампанії вплинуть на політику видань холдингу.

"Безумовно, президентська кампанія вплине на роботу холдингу. Як мінімум нові власники асоціюються з певною стороною політичного спектру. Але на кампанію все одно б чинився вплив. Навіть без продажу вибори точно відбилися б на житті і обставинах діяльності холдингу і всіх редакцій, що у нього входять" , - заявив він.

"Заплатити мільйони, щоб отримати в руки досить популярні та впливові ЗМІ і перетворювати їх на дотаційні політичні агітки не видається розумним. Якщо спробують - втратять і колективи, і компанії, і прибутковість", - зазначив продюсер.

"Мені здається, що на даному етапі розвитку українського політичного та медійного життя це очевидно всім. Хтось на це може зважитися, але вже достатньо було невдалих прикладів, які наочно показували: це обертається крахом медіа", - підсумував він.

Як відомо, власник групи компаній ВЕТЕК Сергій Курченко домовився про купівлю UMH group, що входить до трійки найбільших медіахолдингів країни.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування