Європейські ЗМІ про Україну: Дроворуб Путін досяг свого

332 перегляди
П'ятниця, 22 листопада 2013, 15:02

Провідні європейські ЗМІ ламають голову над продовженням україно-європейських відносин, і не розуміють, чому Україна пішла на новий "пакт Ріббентропа-Молотова".

Польські видання вийшли з репортажами про Євромайдан.

Заголовки провідних видань звучать більш ніж переконливо.

На Rezczpospolita.tv вийшов сюжет із назвою "Україна провалила екзамен з незалежності".

 

Видання Gazeta Wyborcza вийшла з передовицею "Україна втікає від Європи".

 

На Польському радіо з'явився репортаж з посиланням на РАР про нічну акцію на Майдані Незалежності.

 

Німецьке видання Frankfurter Allgemeine Zeitung обурюється втручанням Росії в переговори України і ЄС.

 

"За нормальної ситуації таке рішення немає сенсу. В часі прийняття рішень, коли у майбутньому ЄС і Україна будуть врегульовувати свої справи, то там немає місця для Путіна", - обурюється видання.

FAZ також звинуватило режим Януковича у корумпованості і недотриманні слова.

"Складно видавати кредити режимові, який повністю скорумпований і постійно ламає дане слово", - пише видання.

Проте, пише видання, ЄС має тримати двері для України відктими, бо мусить захищати країни Центральної і Східної Європи від путінського тиску, який тепер він застосував до України.

Впливове видання Sueddeutsche Zeitung йде ще далі, і закликає Європу не піддаватись на провокації Путіна.

 

У статті "Дроворуб Путін досяг мети" газета пише, що, можливо влада в Україні ще не готова стати частиною Європи, принаймні поки в Росії править Путін.

"Поки в Росії править Путін, не випадає сподіватись на зміну", - пише видання.

Видання також обурюється втручанням Росії в переговори України і ЄС, "наче зараз 1939 рік і (Путін) міг би довільно володіти територіями, як колись Гітлер і Сталін".

Видання застерігає мешканців України і всієї Європи, що слід дуже пильно прислухатись до цієї риторики.

Німецька газета Die Welt  поширює відеоролик із київського Євромайдану.

 

"У Києві сотні людей протестували проти планів українського уряду проти торгових переговорів з Росією. До того уряд України перервав переговори з ЄС", - пише видання.

У іншій статті видання пише, що "друга за значимістю подія після падіння Берлінського муру" провалилась.

Водночас видання пише, що реакція Заходу, в тому числі Ангели Меркель, на загрозливий за своїми масштабами тиск Москви надійшла "too little and too late" (замало і запізно).

Британська The Thelegraph пише, що ситуація у Києві нагадує сцени із перших днів Помаранчевої революції.

 

"Протестувальники розмахують прапорами ЕС та України і плакатами "Україна – це Європа" та "Янукович – зрадник країни", - пише видання.

Брюссельське видання Euobserver пише про те, що Києву тепер може загрожувати банкрутство і не випадає чекати допомоги від МВФ.

 

Видання цитує голову євродипломатії Кетрін Ештон, яка сказала, що Угода була шансом для початку реформування України.

Вона додає, що ЄС хотів допомогти Україні стати передбачуваним міжнародним гравцем, що включало б і поновлення співпраці з МВФ.

Видання наводить і аналогічну думку прес-секретаря Держдепу США Джен Псакі.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua