Речник Фюле звинуватив видання "Взгляд" у вигадуванні його цитат

15 переглядів
Субота, 11 січня 2014, 18:33

Газета "Взгляд", яка за даними журналістів може належати до холдингу, що контролюється першим віце-прем'єром Сергієм Арбузовим, викривила слова речника єврокомісара Штефана Фюле Петера Стано.

Про це йдеться у його заяві, розповсюдженій представництвом ЄС в Україні.

"Стаття "У Фюле требуют по два года тюрьмы активистам Евромайдана" вводить в оману та ґрунтується не на реальних фактах. У ній використані деякі мої цитати, вирвані з контексту одного телевізійного інтерв’ю без посилання на джерело (що саме по собі йде у розріз з журналістською етикою) з додаванням елементів, про які я не згадував", - заявив Стано.

"Ці цитати використані неправильно та подані з абсолютно викривленими поясненнями", - додав він.

"В оригінальному телевізійному інтерв’ю я відмовився надавати коментар з приводу окремих випадків, що наразі відбуваються в Україні", - підкреслив речник Фюле.

"Натомість я повторив у цілому загальновідому та давню позицію ЄС щодо свободи зібрань та свободи виражень. Також у ній йдеться про потребу шанувати закони, захищати верховенство права та гарантувати підозрюваним у порушенні закону право на справедливий та прозорий судовий процес у рамках незалежної судової системи", - зазначив він.

"У такий спосіб інтерпретація і заголовок вашої статті, а також пояснення так званого оглядача про сумнівний наказ Єврокомісара Штефана Фюле зробити "таку заяву" є абсолютно необґрунтованими та вводять читачів в оману", - заявив Стано. 

Прінт-скрін публікації
Прінт-скрін публікації

Як відомо, у публікації, яку 9 січня розмістило на своєму сайті видання "Взгляд", міститься цитата, яку приписують Петеру Стано. Звучить вона так: "Громадяни України мають право на мирні зібрання, де вони висловлюють свою політичну позицію, але протиправні дії, в тому числі захоплення адміністративних будівель, повинні каратися і припинятися".

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua