Тимошенко і Тігіпко - головні замовники "джинси" у друкованих виданнях - ІМІ

П'ятниця, 16 травня 2014, 14:16

Головними замовниками політичної джинси у друкованих загальнонаціональних виданнях у квітні стали Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко.

Про це свідчать дані щоденного моніторингу, проведеного Інститутом масової інформації.

 

Зокрема, із загальної кількості публікацій з ознаками замовлення, 31% матеріалів було присвячено Юлії Тимошенко, 25% були на користь Сергія Тігіпка.

На третьому місці за кількістю замовних матеріалів знаходиться лідер президентських перегонів Петро Порошенко, на долю якого припало 16% матеріалів з ознаками замовлення.

Петро Симоненко спромігся на 11% і 8% наджинсувала Наталія Королевська, яка зняла свою кандидатуру з президентських перегонів.

Головними тезами, які використовували політтехнологи Тимошенко в матеріалах з ознаками замовлення стали боротьба з корупцією та олігархами, а також нормалізація ситуації на Сході.

Тігіпко переважно робив ставку на сильну армію та економіку, а також не забував наголошувати на необхідності децентралізації влади.

У матеріалах з ознаками замовлення від Порошенка постійно підкреслюється той факт, що він є фаворитом президентських перегонів, та що він обов'язково переможе.

Лише два замовних матеріали у квітні в друкованих виданнях, що моніторились, стосувалися Михайла Добкіна.

Експерти ІМІ також виявили три матеріали з ознаками чорного піару проти Тимошенко.

У той же час, на інтернет-ресурсах ситуація кардинально інша.

Головними замовниками джинси у чотирьох інтернет-виданнях, які моніторилися ІМІ у квітні, стали Михайло Добкін – 22%, Петро Симоненко – 17%, та Віталій Кличко – 10%.

Головними меседжами в промоційних матеріалах Добкіна була підтримка російскої мови, та збільшення повноважень регіонів. У той же час, він виступав проти сепаратизму.

Натомість, Симоненко, передвиборча програма якого схожа на передвиборчу програму Добкіна, піариться в основному на тиску на себе та КПУ, розповсюджує страшилки про "Правий Сектор", та звинувачує нову владу у "національній зраді".

Основними повідомленнями Кличка були боротьба з корупцією та позитив від об’єднання з Порошенком.

Також були виявлені матеріали на користь кандидатів, які наразі зняли свої кандидатури з виборчих перегонів — Наталії Королевської та Олега Царьова.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування