Мірошниченку не дає спокою "Перший національний", він домігся перевірки

4 перегляди
Понеділок, 11 серпня 2014, 12:24

Нацрада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила рішення про проведення позапланової перевірки Національної телекомпанії України щодо двох її ліцензій.

Таке рішення ухвалено за зверненням народних депутатів, свободівців Ігоря Мірошниченка та Олександра Мирного, передає Інтерфакс-Україна.

Як повідомила прес-служба Нацради з посиланням на думку Мірошниченка і Мирного, НТКУ згідно із ліцензією на супутникове мовлення (логотип Euronews) не дотримується програмної концепції в частині програм власного виробництва, що має ознаки порушення компанією вимог закону України "Про телебачення і радіомовлення".

Моніторинг Національної ради від 20 червня зафіксував частку програм власного виробництва - 12 хвилин на добу, тоді як згідно із ліцензією має бути 30 хвилин.

Зазначені народні депутати звернулися до Нацради щодо перевірки законних підстав трансляції програм "Громадського телебачення" і "Шустер Live" на Першому національному.

Нардепи угледіли ознаки порушення компанією ч.5 ст.43 закону "Про телебачення і радіомовлення" (ліцензіат не має права передавати канал мовлення в суборенду іншим організаціям).

На попереднє звернення Національної ради надати копії угод на розміщення вказаних матеріалів НТКУ відповіла відмовою.

"Для з'ясування всіх обставин і було прийнято рішення про призначення позапланової перевірки мовника", - відзначає прес-служба Нацради.

Крім цього, регулятор повідомляє, що результати моніторингу, проведеного 26 липня 2014, зафіксували ознаки порушення ТОВ "Новий формат ТВ" (Київ, логотип: "112 Україна"), вимог закону "Про телебачення і радіомовлення" щодо дотримання умов ліцензії та програмної концепції мовлення.

Так, ліцензіат фактично змінив формат розважально-інформаційного з фільмопоказом на інформаційний, оскільки замість передбачених ліцензією двох з половиною годин інформаційно-аналітичних передач в ефірі мовника їх 22 години 18 хвилин, при цьому в ефірі немає розважально-музичних передач, а ліцензія передбачає їх наявність в обсязі три з половиною години.

Крім того, зафіксовані ознаки порушення закону "Про рекламу" - транслювався відеоролик із зазначенням замовника - nowar.org.ua, але він не був відділений від інших програм.

Як повідомлялося, 18 березня депутати від ВО "Свобода" силою змусили і. о. гендиректора НТКУ Пантелеймонова написати заяву про відставку. На викладеному в мережі відео було видно, що вони застосували до нього заходи фізичного впливу (били по обличчю і голові).

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua