Одному українському каналу винесли попередження, інший перевірять

45 переглядів
Четвер, 12 лютого 2015, 17:25

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні винесла попередження компанії "Новини 24 години" (супутниковий телеканал NewsOne).

Відповідне рішення ухвалено у четвер за трансляцію в ефірі інтерв'ю екс-прем'єр-міністра Миколи Азарова, який втік з України в лютому минулого року.

Про це на брифінгу сказав голова Нацради Юрій Артеменко, повідомляє УНІАН.

За його словами, в ефірі телеканалу двічі транслювалося інтерв'ю Азарова, який на даний момент перебуває в розшуку Інтерполу.

"Телеканалу NewsOne оголошено попередження. Канал двічі в ефірі показав інтерв'ю Азарова, в змісті якого Національна рада бачить розпалювання ворожнечі, приниження честі та достоїнства людей, які брали участь у "Революції гідності", - сказав Артеменко.

Він також відзначив, що компанія мала в наявності запис інтерв'ю і могла заздалегідь його подивитися, і вилучити всі спірні моменти, проте не зробила цього.

Також Нацрада з питань телебачення і радіомовлення вирішила провести позапланову перевірку телерадіокомпаній, що ведуть мовлення під логотипом "112 Україна", у зв'язку з невідповідністю програмного наповнення каналу заявленій у ліцензіях концепції мовлення.

"За результатами моніторингу, проведеного 20 січня, ряду компаній, які ведуть мовлення з логотипом "112", призначено позапланову перевірку. Це компанії "ТБ Вибір", "Аріадна ТВ", "Партнер ТВ", "Новий формат ТВ", "Лідер ТВ". Всі ведуть мовлення в мультиплексі MX-5", - сказав Артеменко.

За його словами, в результаті проведеного моніторингу було виявлено порушення закону "Про телебачення і радіомовлення", а також порушення умов ліцензії в частині програмної концепції мовлення.

"Зокрема, було збільшено обсяг одних передач і зменшено обсяг інших, відсутній показ фільмів. Фактично було змінено формат мовлення. За ліцензією це розважально-інформаційний канал з фільмопоказом, а фактично зараз це інформаційний канал", - додав голова Нацради.

Зазначимо, що в листопаді 2014 року Нацрада винесла друге попередження телеканалу "112 Україна" у зв'язку з невідповідністю наповнення каналу заявленій концепції мовлення.

У грудні 2014 року Нацрада з телерадіомовлення винесла попередження телеканалу "Espresso-TV" за трансляцію впродовж більш як 1 години в прямому ефірі звернення російського президента Володимира Путіна.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua