"Інтер" тепер повністю належить Фірташу і Льовочкіну

Вівторок, 3 лютого 2015, 08:38

Компанії GDF MEDIA LIMITED і INTER MEDIA GROUP LIMITED (підконтрольна GDF MEDIA LIMITED) викупили міноритарні пакети акцій  ПрАТ "Телеканал "Інтер".

Відповідні зміни були зареєстровані в органах державної реєстрації України, повідомляє 3 лютого прес-служба каналу "Інтер". 

"29% акцій, які належали ВАТ "Перший канал" (Російська Федерація), придбані за ринковою вартістю. Крім того, досягнута домовленість про придбання 10% акцій, які належали компанії ТОВ "Пегас телебачення" (Україна)", - повідомляється на сайті "Інтера" .

"Вартість пакету акцій ВАТ "Перший канал" склала 100 мільйонів доларів США. Угоди укладені в рамках загальної стратегії управління та розвитку медійного бізнесу Group DF", - уточнюють на каналі. 

"Таким чином, 100% акцій телеканалу "Інтер" повністю контролюються і управляються компаніями, власниками яких є Дмитро Фірташ (мажоритарний пакет) і Сергій Льовочкін (міноритарний пакет)", - наголошують там.

Керуючий директор Group DF Борис Краснянський, у свою чергу, роз'яснив: "Угода щодо придбання 29% у "Першого каналу" планувалася вже певний час, але жодним чином не належала до пріоритетів Групи".

Він знову запевнив, що "Перший канал" не брав участь у керуванні "Інтером" і ніяк не впливав на канал".

"Ми змушені були прискорити угоду й викупити частку через політичний тиск, який чинили на медіа-групу окремі представники влади. По суті, нам довелося викупити міноритарний пакет у "Першого каналу", хоча з погляду бізнесу ця угода на даному етапі в поточній економічній ситуації була для нас, м'яко кажучи, непріоритетною", - заявив Краснянський.

"Інтер" був і залишається незалежним каналом. Власники збираються збільшити суспільно-політичне мовлення й розбудовувати канали Групи", - запевнив він, повідомила Group DF.

Як відомо, на початку 2015 року "Інтер" наразився на різку критику через показ у новорічну ніч російського шоу "Голубой огонек" із артистами, які займають антиукраїнську позицію.

Нацрада з телебачення і радіомовлення винесла каналу "Інтер" попередження. Канал не погодився з цим рішенням і заявив про тиск на нього.

2 лютого колектив "Інтера" поширив заяву про те, що чотири законопроекти (№№ 1317, 1768, 1824 і 1889), які Верховна Рада планує розглянути 3 лютого, "несуть реальну загрозу свободі слова" і їх ухвалення "поставить на коліна" всі незалежні ЗМІ.



powered by lun.ua