У Сімферополі судитимуть студентів за підтримку каналу ATR

Вівторок, 31 березня 2015, 18:43

У Сімферополі 30 березня затримали сімох студентів, які вирішили зняти відеоролик на підтримку кримськотатарського телеканалу ATR.

Про це повідомив ініціатор створення відеозвернення, громадський активіст Олексій Єфремов.

За словами активіста, це сталося ввечері біля корпусу Таврійської академії КФУ ім. В.І. Вернадського, відомого серед студентів як "свічка".

"Ми встигли виробити буквально 10 хвилин зйомок. Розгорнули плакати, жодної демонстрації не було, жодного пікету, ми нікому не нав'язували свою позицію, ми просто хотіли зняти відео, як ми мільйон разів знімали в місті. І тут нагрянули ППС, поліція, оточили нас", - розповів Єфремов.

За його словами, спочатку записати відеозвернення вони планували біля головного корпусу КФУ, але той був оточений співробітниками правоохоронних органів.

"Мене зранку в місті виловили співробітники правоохоронних органів. Зачитали попередження про недопущення екстремізму, використання нацистської, української символіки і порадили не проводити зйомки, на що я відповів, що ми не відступимося, ми вже вирішили - просто зберемося в іншому місці і знімемо цей відеоролик", - зазначив активіст.

У результаті було затримано восьмеро осіб, семеро з яких є студентами, включаючи двох неповнолітніх. Всіх затриманих доставили до Київського районного відділу поліції, де протримали до пізнього вечора.

1 квітня учасники зірваних зйомок відеозвернення повинні з'явитися до суду, де їх будуть судити за "порушення порядку проведення масових акцій". Їм загрожує штраф від 20 до 50 тисяч рублів або ж 50 годин громадських робіт.

"Мільйон разів хлопці знімали звернення і до українських, і до російських студентів. Перед головним корпусом, і перед іншими корпусами, дозволу ні в кого не просили, ніхто їх не притягував до відповідальності", - зазначив Єфремов, якого цитують "Аргументи тижня - Крим".

З 1 квітня 2015 року ATR може припинити мовлення. Це відбудеться в тому випадку, якщо телеканалу не вдасться до кінця поточного місяця зареєструватися як ЗМІ згідно з російським законодавством.

Телекомпанія вже кілька разів подавала документи в Роскомнагляд, але їх щоразу повертали з різних причин - то необхідні платежі були перераховані за неправильними реквізитами, то документи нібито були неправильно завірені нотаріусом (хоча пізніше з'ясувалося, що все було зроблено правильно).

Аналогічні труднощі відчувають інші ЗМІ, що входять до медіахолдингу ATR - дитячий кримськотатарський телеканал Lale, FM-радіостанції "Мейдан" і "Лідер", а також інтернет-видання "15 хвилин".

15 хвилин



powered by lun.ua