Гужва не став заперечувати фінансування газети "Вести" з Москви

Понеділок, 22 червня 2015, 12:39

Керівник холдингу "Медіа Інвест Груп", що видає газету "Вести", Ігор Гужва не вважає видання інструментом інформаційної війни, але не заперечує фінансування з Росії.

Такий висновок можна зробити з його відповідей на запитання редактора "Нового времени" Віталія Сича, опублікованого в його Facebook.

Так, відповідаючи на запитання Сича, "чи не є холдинг "Вести" інструментом інформаційної війни, що фінансується зі столиці країни-агресора України, а саме з Москви? Якщо так, то стає ясно, чому всі продукти холдингу дешеві або безкоштовні - їх мета - не заробіток коштів, а максимальна доступність пропаганди ".

Гужва відповів: "Ми не є інструментом інформаційної війни. Ми намагаємося допомогти людям зрозуміти навколишню дійсність і вижити в ній. І не тільки вижити, а й перемогти в битвах з власним смутком, страхом, з байдужістю оточуючих, а іноді і в боротьбі з державним апаратом".

При цьому Гужва жодним чином не прокоментував твердження про фінансування з Росії.

Він також заявив, що не є інвестором проекту. "Я говорив, що у мене є партнери-інвестори, які вкладають гроші в проект. У силу сформованих навколо холдингу обставин, вони не готові розкривати свої імена", - сказав він.

Проте раніше в червні 2014 Гужва у коментарі "Українській правді" стверджував: "Всі кошти, які належали мені, я вкладав у розвиток медіа-холдингу. Тобто ці гроші не виводились кудись або у невідомому напрямку. Це легко перевірити по всіх фінансових документах".

Відповідаючи на питання, звідки з'являлися гроші на його рахунках, Гужва відповідав: "Це був мій особистий дохід, який я використовував для фінансування діяльності холдингу. Він утворювався від різних операцій, в першу чергу - від операцій з цінними паперами".

Зараз Гужва стверджує, що "Вести" не є опозиційною газетою, "і вже тим більше не є антиукраїнською".

"Зараз ми виглядаємо моторошно антиурядовими лише на тлі інших медіа", - вважає Гужва.

Як відомо, 18 червня в газеті "Вести" проводили обшук у справі про сплату податків.

Кримінальне провадження розпочато у квітні 2014 за фактами ухилення від сплати податків, фіктивного підприємництва та легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, службовими особами ТОВ "Вести Мас-Медіа" за ознаками злочинів, передбачених частиною 3 статті 212, частиною 2 статті 205, частиною 3 статті 209 Кримінального кодексу.

Як відомо, часто в політичних матеріалах видання публікує швидше позицію Кремля. Наприклад, в одному з матеріалів про бої під Мар'їнкою, видання повністю повторювало позицію Кремля і бойовиків: про першочергове виконання політичної частини угод: змінити Конституцію, ввести в дію закони "про особливий статус Донбасу", який передбачає фінансування окупованих територій Україною, на чому наполягає Москва. При цьому видання стверджувало, що "з мертвої точки" Мінські домовленості хотіли зрушити Москва і Донецьк.

 
 

Ні слова не говорилося про те, на чому наполягає Україна і ЄС, що Мінські угоди вимагають припинення поставок зброї та бойовиків з Росії, закриття кордону між Україною і Росією, припинення вогню.

Пізніше видання також опублікувало матеріал про нібито передані Кремлем пропозиції для "Мінська-3". Там, в кінцевому рахунку, пропонувалося змінити конфігурацію влади, натякали і на створення "широкої коаліції" з Опозиційним блоком. Бойовики і навколокремлівські спікери неодноразово заявляли, що в Україні і на Донбасі буде мир у разі зміни влади в Києві.

 

За оцінкою експертів, яких опитала "Українська правда", матеріал направлений на "зондування ґрунту", а також не виключено, що і на підготовку до місцевих виборів.

Українська правда



powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!