Центр протидії корупції: ГПУ зливає справу про 500 мільйонів для фірми Іванющенка

П'ятниця, 31 липня 2015, 14:19

Генеральна прокуратура відмовляється розслідувати справу про переплату 500 млн. на столичних вагонах метро, які поставляє компанія близького соратника Януковича – Юрія Іванющенка.

Про це заявляють активісти "Центру протидії корупції".

"Із самого початку справу заминали: то кваліфікацію не ту дадуть, мовляв справа не суттєва і хай розслідують інші, а тепер взагалі перекинули на міліцію метрополітену, яка ловить кишенькових злодіїв", - зазначила член правління ЦПК Олександра Устінова

"Небажання Генеральної прокуратури розслідувати справу Іванющенка та вкрадених 500 млн. у киян, говорить лише про те, що її хочуть непомітно закрити", - додала вона.

Активісти зазначають, що Генеральна прокуратура мала оскаржити рішення Київської міської ради, про виділення додаткових 500 млн. компанії соратника Януковича, але цього теж не було зроблено.

"Ми наголосили на необхідності негайного звернення до суду з позовом для скасування рішення щодо продовження злочинної угоди. Замість цього прокуратура обмежилась рішенням про притягнення до дисциплінарної відповідальності слідчого та керівника слідчого відділу", - каже голова правління "Центру протидії корупції" Віталій Шабунін.

"Це дає нам додаткові підстави припускати, що справу хочуть закрити. ГПУ вперто не помічає очевидні факти. В решті-решт, бездіяльність Генпрокуратури може коштувати бюджету Києва ще півмільярда гривень", - додає він.

Як повідомлялося, за інформацією CorruptUa, комунальне підприємство "Київпастранс", за рішенням Київради, подовжило контракт, змінивши умови договору, з компанією "Укррослізинг" на поставку вагонів для київського метро.

Так, здавалося б, незначна зміна цифр в старому розпорядженні "Про придбання вагонів метрополітену" з "2010-2014" на "2010-2018" не мала нічого цікавого, тим не менше обійшлася бюджету Києва у додаткові 500 млн. гривень.

Перевірки Державної фінансової інспекції ще відразу після проведення тендеру у 2009 році показали, що вагони закуповувалася за втричі завищеними цінами та завозилися в Україну в обхід, щоб не сплачувати податки.

У Держреєстрі судових рішень налічується близько 20-ти судових справ безпосередньо стосуються даного тендеру та процедури закупівлі. На додаток до них залишилися дані перевірок податкової та Держфінінспекції, які однозначно заявляли, про гігантські переплати і незаконних схемах поставок, але вся ця інформація дивним чином пройшла повз нового керівництва метрополітену та депутатів Київради, які подовжили контракт до всього ще й прив’язавши виплати до курсу долара, зазначають у ЦПК.



powered by lun.ua