Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Благодійний фонд підтвердив, що заплатив за телеролик Саакашвілі

П'ятниця, 13 листопада 2015, 22:51

Благодійний фонд "На благо Одеси" підтвердив, що оплатив телевізійний ролик, у якому йшлося про досягнення команди голови Одеської ОДА Міхеїла Саакашвілі.

Про це йдеться в заяві фонду, яка є відповіддю на публікації в одеських ЗМІ.

"Фонд дійсно оплатив телевізійний ролик, в якому показані досягнення команди Саакашвілі в Одесі, але це було зроблено вже після закінчення передвиборних перегонів", - сказано в повідомленні, оприлюдненому на сайті фонду.

"Крім того, цей ролик є соціальною рекламою, мета якої - популяризація реформ та популяризація Одеси в цілому, як і звіт перед усіма одеситами про роботу, яка вже була виконана. Ми вважаємо, це важливо і гідне уваги", - зазначено у заяві.

Водночас у фонді наголосили на тому, що "ніколи не фінансували виборчі кампанії політиків, в тому числі кампанію Саші Боровика".

Окрім того, у заяві вказано, що фонд оплатив харчування персоналу Центру обслуговування громадян, а також громадської приймальні ОДА.

"Що стосується "кейтерингу", то ці кошти були витрачені зовсім не на шикарні банкети в кращих ресторанах міста, як пишуть деякі одеські ЗМІ, а на харчування персоналу Центру обслуговування громадян, а також громадської приймальні ОДА, з розрахунку 30 грн. на людину", - йдеться у повідомленні.

"Автомобіль, що фігурував у публіції, був не першим і, ми сподіваємося не останнім, купленим Фондом. Це один з шести автомобілів, які ми купили для того, щоб передати в правоохоронні органи", - заявили у фонді.

У той же час Саакашвілі заявив, фонд "На благо Одеси" не є державним фондом, а створений великою групою одеських бізнесменів для розвитку Одещини.

"Фонд не спеціалізується на допомозі ветеранам АТО, хоча це може бути одним з його багатьох завдань", - зазначив політик.

Проти нас почалася чергова брудна піар-кампанія, суть якої зводиться до того, що ми нібито витратили гроші, призначені д...

Posted by Mikheil Saakashvili on 13 листопада 2015 р.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування