Пропагандистський канал РФ збільшив витрати в півтора рази за останній рік

1795 переглядів
П'ятниця, 18 грудня 2015, 09:39

Організація, що управляє пропагандистським каналом РФ Russia Today, в 2014 році витратила 11 млрд 870 мільйонів рублів, у 2015 витрати збільшилися.

Такі дані опубліковані у звіті організації, який наводить російський Мін'юст, передає РБК.

У 2015 році субсидії RT мали скласти 20,8 млрд рублів (у підсумку Мінфін РФ виділив компанії тільки 18,2 млрд руб).

Із звіту за 2014 випливає, що на "створення і мовлення телевізійних каналів англійською, арабською та іспанською мовами" автономна некомерційна організація "ТВ-Новости", яка управляє RT, витратила 11,7 млрд руб.

Ще 49 млн руб. НКО витратила на французьке мовлення. При цьому ефірного мовлення у французького підрозділу RT поки немає - у 2015 році був тільки запущений новинний сайт.

Таким чином, всього RT витратив у 2014 році 11,74 млрд руб.

Телекомпанія уклалася в розмір виділеної їй субсидії - в 2014 році вона отримала з бюджету 11,87 руб. Одночасно на сайті Мін'юсту опублікований звіт за 2013 рік: загальна сума витрат автономної некомерційної організації склала 12,9 млрд руб.

RT є фінансованої з російського бюджету організацією.

Збільшення субсидій в 2015 році майже в два рази в порівнянні з 2014 роком головний редактор RT Маргарита Сімоньян пояснювала девальвацією рубля і тим, що більша частина витрат RT - валютна. У валютному еквіваленті в 2015 році річний бюджет RT скоротився на 22%, і в каналу виникли заборгованості перед партнерами

У звіті, який був опублікований на сайті Мін'юсту, містяться відомості і про інші джерела доходів. Близько 23 млн руб. на мовлення були витрачені з коштів, "отриманих від продажу товарів, виконання робіт, надання послуг".

У прес-службі RT поки не відповіли на питання, чи є зазначена сума доходами телекомпанії від продажу реклами або прав на відео.

В інтерв'ю РБК у вересні 2015 Маргарита Сімоньян заявила РБК, що телеканал продає рекламу, зокрема, в США, проте не стала розкривати дохід від цього бізнесу.

Вона також підкреслила, що RT - некомерційна організація та її первинною метою не є заробляння грошей. "Якщо у нас виходить трохи заробити, це добре", - додала вона.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua