Російська газета повідомила, що центральне ТБ "викривляє та обманює"

14093 перегляди
Субота, 28 травня 2016, 18:32

Газета "Якутск вечерний" розмістила у розділі телепрограми попередження про можливі "неправдиві відомості" у програмах центральних каналів.

Про це пише Дождь з посиланням на користувачів соцмереж.

У повідомленні зазначається, що телеканали НТВ і "Росія" найчастіше помічені у допущенні "спотворень і помилкових відомостей" у своєму ефірі.

 

4 березня телеканал НТВ випустив фільм під назвою "Боржники держдепу", в якому йшлося про те, що газета "Якутск вечерний" отримувала кошти з іноземних джерел, пов'язаних з державним департаментом США.

Після виходу фільму Громадська колегія зі скарг на пресу назвала фільм НТВ "помилковим доносом", в якому використовувалися "маніпулятивні способи впливу на свідомість глядачів".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua