Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Проблему електричок планують вирішити за рахунок "секонд-хенду" з Німеччини

Понеділок, 18 вересня 2017, 10:34

Міністерство інфраструктури веде переговори з Німеччиною про надання старого рухомого складу для приміських електричок України.

Про це заявив міністр інфраструктури Володимир Омелян на зустрічі з журналістами на вихідних, повідомляє Ліга.net.

"Вагони в приміських електричках недочіпляють, тому що нічого чіпляти. Зараз ведемо переговори з Німеччиною. Сподіваюся, вдасться отримати від них старий рухомий склад, щоб хоч якось стабілізувати ринок приміських перевезень. Заберемо все, що дадуть. Навіть їх списані вагони у кращому стані, ніж наші після реставрації", - сказав Омелян.

Він зазначив, що не впевнений, що це вдасться зробити до кінця року.

"Я розумію, що люди їздять в нелюдських умовах. Абсолютно неправильний підхід, коли ми звітуємо про ремонт 10 вагонів, а їх тисячі. Ми розуміємо реально, що ніколи не зможемо їх замінити", - сказав міністр.

Ще однією проблемою він назвав відсутність власного виробництва електричок.

Омелян також зазначив, що його радує початок арештів в "Укрзалізниці".

"Початок арештів в УЗ особисто мене радує. Тому що 10-15 мільярдів гривень щорічних втрат від корупції в УЗ (це нижня планка) – те, що можна чітко довести", - сказав міністр інфраструктури.

За його словами, екс-глава "Укрзалізниці" Войцех Балчун замість того, щоб робити реформу, професійно працювати і нікого не слухати, "з самого початку пішов домовлятися".

"Балчун, крім того що не мав стержня, щоб чітко і прямо йти вперед, понабирав незрозумілих людей від різних порадників. У результаті ці люди були сконцентровані не на розвитку компанії, а на її пограбуванні. Маємо результат: арешти, доведені факти в рамках кримінальних розслідувань про крадіжки в УЗ.

Чи буде звіт Балчуна про результати роботи? Імовірність при цьому уряді нульова. Реально він втік з країни ", - сказав Омелян.

Як відомо, пасажири скаржаться, що приміські електрички дуже переповнені.

У квітні в Київській області пасажири перекрили залізничні колії, заблокувавши як мінімум один потяг Інтерсіті.

За інформацією пасажирів, кількість вагонів у приміських електричках за останні кілька років значно зменшилася.

Стандартний розмір поїзда становить 10 вагонів, і про це серед іншого свідчить довжина перонів.

Однак ще кілька років тому "Укрзалізниця" почала запускати на маршрути електрички в складі восьми вагонів, а останнім часом їх кількість скоротилася навіть до шести вагонів.

Через це в години пік пасажири не завжди можуть влізти в вагон.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
23:40
Іспанія на "Рамштайні" підтвердила плани відправити Україні ракети до Patriot
23:29
Новини економіки 26 квітня: застава за Сольського, Кабмін зберіг тариф на електрику для населення
23:17
відеоПлетенчук: Росіяни посилили захист своїх суден після пошкодження "Коммуни"
23:10
Мутації та перемога природи. Факти про Чорнобильську катастрофу, які ви могли не знати
23:06
Мінфін оновив дані про фінансування держбюджету від початку великої війни: хто став найбільшим донором
23:01
оновлюєтьсяУ всіх областях України оголошували ракетну небезпеку, була загроза "Кинджалів"
22:27
Чарльз ІІІ уперше після виявлення раку відновлює участь у публічних заходах
22:21
КолонкаІсторія спротиву кримськотатарського політика Нарімана Джеляла
22:20
Два топменеджери Ощадбанку перейшли в правління "Сенс Банку"
22:12
Deep State: Росіяни захопили два села неподалік від Авдіївки
Усі новини...