Автори скандального інтерв'ю з Тимошенко подали в суд на UA:Перший

16975 переглядів
Понеділок, 9 липня 2018, 12:21

Компанія "Ера-Медіа", яка на телеканалі "UA:Перший" показала скандальне інтерв'ю з лідером партії "Батьківщина" Юлією Тимошенко, позивається в суді до Національного суспільного телебачення України.

Про це в коментарі сайту "Суспільне. Детектор медіа" повідомив голова правління НСТУ Зураб Аласанія.

Він розповів, що йдеться про закриття програми "Доброго ранку, Країно!", де давала своє інтерв'ю Тимошенко, і про сповіщення, яким НСТУ повідомила про це компанію-творця програми ТОВ "Ера-Медіа".

За словами Аласанії, "Ера-Медіа" запевняє, що отримала на пошту це попередження на два тижні пізніше, ніж передбачено процедурою в угоді між компанією і НСТУ.

Голова телекомпанії зазначає, що з боку НСТУ не було затримок із відправленням листа, а те, що він довго йшов, питання до "Укрпошти".

Як повідомлялося, Національне суспільне телебачення вирішило закрити на телеканалі "UA: Перший" програму "Доброго ранку, Країно!", в ефірі якої 5 липня Тимошенко звинуватила президента Петра Порошенка в переговорах з ватажками ОРДЛО з метою зриву виборів президента у 2019 році.

За твердженням НСТУ, воно заздалегідь, ще 5 червня та 7 червня 2018 року, як того і вимагає угода, направило ТОВ "Ера-Медіа" рекомендовані листи з повідомленнями про припинення створення програми "Доброго ранку, Країно!".

На "Суспільному ТВ" зазначили, що постійно моніторять контент передач "Ера-Медіа" і неодноразово виявляли там порушення стандартів, зокрема: маніпуляцію фактами, подання власних думок як фактів, безпідставні узагальнення, неконкретні посилання на джерела інформації, експертні коментарі неналежної якості, недостовірну подачу інформації, зневажливі чи образливі коментарі ведучих, дискримінацію та упереджене ставлення, однобоке подання інформації та недотримання балансу думок.

powered by lun.ua