За рестартом ТВі стоїть "вугільний смотрящий" – джерела

4965 переглядів
Вівторок, 16 жовтня 2018, 11:51

Екс-радник міністра енергетики Ігоря Насалика та колишній генпродюсер NewsOne Дмитро Носиков перезапускає канал ТВі, заявляючи, що він буде "аполітичним".

Про це йдеться в матеріалі "Української правди".

Носиков, якого раніше пов’язували з близьким другом Петра Порошенка, нардепом Ігорем Кононенком, запевняє, що новий ТВі не матиме жодного стосунку до оточення президента.

Згідно з даними реєстрів, у жовтні ТОВ  "Інфо 24" (так зареєстрований канал ТВі) опинилося у власності ТОВ "MILLSTONE AND CO" з юридичною адресою в Кракові.

Більше нічого про цю компанію не відомо, чіткої інформації про неї навіть неможливо знайти в Google, йдеться в матеріалі УП.

Водночас сам Носиков каже, що "новий власник – це польська інвестиційна група".

"Вони публічно самі про все оголосять найближчим часом", – пояснює юридичні колізії продюсер.

Водночас три незалежні одне від одного джерела УП стверджують, що за рестартом ТВі насправді стоїть не якийсь іноземний інвестор, а бізнесмен з Донеччини Віталій Кропачев, якого пов’язують з другом президента Ігорем Кононенком

"Економічна правда" раніше детально розповідала, як Кропачев курує вугільну галузь від імені влади.

Згідно з однією версією історії перезапуску телеканалу, за ТВі стоїть Кононенко, який в інтересах Порошенка фінансує телеканал через куратора вугільної галузі.

Сам Кононенко в розмові з УП категорично заперечив будь-який зв’язок із перезапуском ТВі.

За другою версією, Кропачев та Носиков самостійно створюють нове медіа, щоб збільшити свій вплив. Сам Носиков обидві версії заперечує.

Медійник переконує, що канал буде аполітичним, але дивним чином повноцінний запуск нового-старого каналу збігається з початком виборчої кампанії 2019 року.

За словами Носикова, цільовою аудиторіє ТВі стануть жінки середнього віку, які регулярно дивляться телевізор. Конкурувати він буде з каналами, що транслюють жіночі драми й серіали.

"Така аудиторія дуже просто пояснюється – жінки дивляться телевізор. Ми не можемо шукати нову аудиторію, ми знаходимося в реальності, де ми маємо працювати на людей, які вміють користуватися телевізором, і він для них щось значить", –  підкреслює Носиков.

"У цьому є маленька хитрість, про яку він не говорить. Саме жіноча аудиторія, що регулярно дивиться телевізор, – найбільш дисциплінований виборець. Жінки легко піддаються емоційним впливам і можуть переконати у своєму близьких. Можливість реально впливати на це електоральне поле – все одно, що золота акція", – йдеться в матеріалі УП.

Детальніше про те, як реанімують убитий ТВі, читайте в матеріалі "Боротьба за жінок, або Як консультант "від Кононенка" перезапускає ТВІ"

Роман Кравець, Валентина Романенко, УП
powered by lun.ua