Портнов розірвав договір з NewsOne через нового власника

14127 переглядів
П'ятниця, 5 жовтня 2018, 11:46

Екс-заступник глави Адміністрації президента Віктора Януковича Андрій Портнов вирішив розірвати договір про управління телеканалом NewsOne.

Про це він написав у Facebook, коментуючи інформацію про передачу корпоративних прав на канал нардепу від Опозиційного блоку Тарасу Козаку.

"До всіх подій навколо NewsOne додалася ще одна. На каналі змінюється власник. На рішення про зміну структури власності я вплинути не можу... У зв'язку цим, я ініціював розірвання договору про управління NewsOne", - написав він.

"Від сьогодні я більше не буду мати стосунку до інформаційної, адміністративної або іншої діяльності телеканалу", - додав Портнов.

Разом з тим він запевнив, що виконає всі обіцянки, які встиг дати публічно.

"Як людина, яка не кидає розпочате, я не можу залишити журналістів у таку хвилину, тому все, що я встиг пообіцяти публічно, закінчу. Я буду в контакті з менеджментом каналу і продовжу його судовий і міжнародний захист доти, доки він буде перебувати в опозиційній до влади риториці", - написав Портнов.

За його словами, на його переконання не може вплинути "ні тиск нікчемної парламентської більшості, ні РНБО, ні правоохоронців, ні президента".

"З усіма прийнятими ними рішеннями можна і потрібно боротися. Моя політична позиція залишається стабільною – Порошенко, фракції БПП і Народного Фронту – це організоване злочинне угрупування, під якою б ідеологією воно не ховало свої ініціативи і рішення", - підсумував Портнов.

Нагадаємо, 29 серпня екс-заступник голови Адміністрації президента Віктора Януковича Андрій Портнов заявив, що отримав в управління телеканал "NewsOne".

Із 3 вересня він, судячи зі слів депутата Євгенія Мураєва, регулює інформаційну політику каналу. 

Служба безпеки України заявила, що буде відслідковувати контент українських телеканалів, управління якими взяв на себе Андрій Портнов, у тому числі NewsOne. 

В кінці вересня петиція про "припинення антиукраїнської діяльності" телеканалів "112 Україна" і "NewsOne" на сайті Верховної Ради набрала понад 25 тисяч голосів, необхідних для її розгляду.

4 жовтня ВР рекомендувала Раді нацбезпеки і оборони застосувати санкції до власників телеканалів "112 Україна" і NewsOne.

5 жовтня нардеп Євгеній Мураєв повідомив, що його батько Володимир передав корпоративні права на телеканал NewsOne нардепу від Опозиційного блоку Тарасу Козаку.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua