У Тимошенко кажуть, що Порошенко "віджав" собі NewsOne

18197 переглядів
П'ятниця, 5 жовтня 2018, 13:43

У партії "Батьківщина" вважають, що попри заяви про те, що телеканал NewsOne перейшов у власність депутата від "Опозиційного блоку" Тараса Козака, його реальним господарем став президент Петро Порошенко.

Відповідна заява опублікована на сайті партії.

"Сьогодні стало остаточно зрозуміло, для чого Банкова влаштувала колотнечу зі звинуваченням "неправильних" телеканалів в "непатріотичній" позиції", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що у одного зі звинувачених – телеканалу NewsOne – раптово змінився власник, депутат від "Опоблоку" Тарас Козак.

"Але немає сумнівів, що реальним господарем став Петро Порошенко. Зрештою, вже мало кого дивує його співробітництво з опоблоківцями і медведчуківцями, у компанії з якими, вочевидь, він збирається йти на вибори", - вважають у партії.

На думку представників "Батьківщини" президент це зробив "заради збереження при владі".

Там додали, що можна придбати назву телеканалу чи газети, але фахових і чесних журналістів не купиш і они надалі будуть розповідати "про Липецьк і Мальдіви".

Як повідомлялося, 4 жовтня Верховна Рада ухвалила проект постанови 9157 із проханням до Ради нацбезпеки і оборони застосувати санкції до власників телеканалів "112 Україна" та NewsOne.

Вже на наступний день, 5 жовтня, нардеп Євгеній Мураєв заявив, що його батько Володимир передав корпоративні права на телеканал NewsOne нардепу від "Опозиційного блоку" Тарасу Козаку.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua