В Україну прибули п'ять локомотивів "Тризуб" зі США

25444 перегляди
П'ятниця, 18 січня 2019, 10:47

Зі США теплоходом BBC Aquamarine до морського торговельного порту Чорноморськ прибули п'ять локомотивів TE33A Evolution.

Про це  у Facebook повідомляє прес-служба регіональної філії "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця".

"Судно BBC Aquamarine із п’ятьма локомотивами виробництва General Electric прибуло до порту Чорноморськ. Докери розпочали їх вивантаження", - йдеться у повідомленні.

 
 
 

Зазначається, що як і попередні локомотиви, вони будуть направлені до Крюківського заводу, а через деякий час вийдуть на магістралі.

Читайте також: Зранку гроші — увечері тепловози: що за контракт УЗ уклала з General Electric

Репортаж з заводу General Electric у Пенсільванії, де відбувається виробництво локомотивів для України: Як в США будують "тризуби" для українців. Репортаж із заводу General Electric

Нагдаємо:

  • 3 грудня в перший рейс вирушив локомотив виробництва американської компанії General Electric.
  • Тепловоз ТЕ33АС виробництва General Electric має швидший оборот і може виконувати за зміну більше поїздок, ніж тепловози, які працювали раніше на аналогічних маршрутах.
  • Тепловоз доставив вагони з 3,8 тис тонн руди для металургійних комбінатів Маріуполя.
  • У лютому 2018 року корпорація GE підписала довгострокову рамкову угоду з ПАТ "Укрзалізниця" на 1 млрд доларів.
  • Перший її етап передбачає постачання 30 вантажних локомотивів TE33A Evolution, виготовлених у США, а також локалізацію певної частини виробництва в Україні, що становить 10% кінцевої вартості угоди. На даному етапі GE буде використовувати українську сигнальну та радіосистему та певні елементи кабіни.
  • Вартість локомотивів —  4,68 млн доларів (з ПДВ) за кожен. Загалом сума контракту (мова йде про першу партію - ЕП) становить 140 млн доларів з ПДВ.
  • 30% УЗ заплатить авансом, а за 70% суми "Укрексімбанк" придбає на власний баланс тепловози і віддасть їх у лізинг на 15 років. Лізингова угода номінована у гривнях.
  • Це означає, що за тепловози УЗ буде вимушена суттєво переплатити у зв'язку з використанням кредитних грошей, адже вартість гривні, враховуючи облікову ставку НБУ на момент підписання контракту, була досить високою.
  • Процентну ставку в УЗ не називають, проте у розмові з ЕП представник залізниці підтвердив: вона не нижча за облікову ставку НБУ.
  • Отже, за обслуговування лізингу УЗ буде платити не менше 16-18% річних, що значно дорожче доларового ресурсу.
  • На другому етапі американці повинні поставити протягом семи років 150-175 тепловозів. На цьому етапі українська сторона наполягатиме на використанні вже 40% українських деталей.
  • Рамкова угода також передбачає можливість майбутньої співпраці у сфері обслуговування та модернізації наявного рухомого складу, зокрема дизельних тепловозів серії 2М62 та 2Е10.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua