СБУ заявила, що затримала прибічника російської "фабрики тролів"

24 січня 2019, 16:34

Співробітники Служби безпеки викрили мешканця Києва, який під кураторством спецслужб Росії адміністрував антиукраїнські інтернет-спільноти у соцмережах.

Про це 24 січня повідомляє прес-служба СБУ.

Оперативники стверджують, що чоловік своїми діями допомагав російським спецслужбам втрутитися у виборчі процеси в Україні через соціальні мережі.

Реклама:

"Він за грошову винагороду отримував доступ до так званих "рекламних кабінетів" акаунтів українських користувачів соціальних мереж Facebook та Twitter", - зазначили у відомстві.

За задумом замовників чоловік мав "маніпулювати свідомістю українських виборців в інтересах Кремля".

У відомстві стверджують, що виявили ще понад 300 акаунтів, які мали використовувати для просування вигідної для Росії політичної реклами до виборів президента України.

РЕКЛАМА:

"Через них організатори планували впливати на правосвідомість та особистий вибір виборців, а також поширювати тенденційну та фейкову інформацію для дискредитації української влади і правоохоронних органів", - заявили в СБУ.

Наразі у відомстві передали інформацію про акаунти адміністрації Facebook і Twitter.

У 2019 році Facebook посилив політику безпеки щодо використання політичної реклами в Україні.

Наразі у Facebook заборонено політичну рекламу з акаунтів, які адмініструються поза українським сегментом Інтернету.

При цьому, у СБУ зазначили, що користувачам надходять комерційні пропозиції від осіб, за якими стоїть російська "фабрика тролів" ‒ ТОВ "Агентство Інтернет Досліджень".

Нагадаємо:

  • За недостовірну поведінку в Україні Facebook видалив 26 сторінок, 77 профілів користувачів, чотири спільноти і 41 Instagram-профіль. Facebook-профілі мали близько 180 тисяч підписників, сторінки в Instagram – 55 тисяч. Ці сторінки витратили 25 тисяч доларів на рекламу: першу запустили в січні 2018-го року, останню – у грудні того ж року.
  • Восени 2017 року, через скандал із втручанням Росії у президентські вибори США у 2016 році, Facebook замислився про зміну підходу до політичної реклами до виборів. 
  • Після цього соціальна мережа Facebook створила спеціальний відділ для боротьби з втручанням у вибори, метою якого є запобігання поширенню неправдивої інформації.
  • У жовтні 2018 року Facebook відкрила вакансію менеджера з публічної політики для України.
facebook СБУ Росія
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування