СБУ заявила, що затримала прибічника російської "фабрики тролів"

8712 переглядів
Четвер, 24 січня 2019, 16:34

Співробітники Служби безпеки викрили мешканця Києва, який під кураторством спецслужб Росії адміністрував антиукраїнські інтернет-спільноти у соцмережах.

Про це 24 січня повідомляє прес-служба СБУ.

Оперативники стверджують, що чоловік своїми діями допомагав російським спецслужбам втрутитися у виборчі процеси в Україні через соціальні мережі.

"Він за грошову винагороду отримував доступ до так званих "рекламних кабінетів" акаунтів українських користувачів соціальних мереж Facebook та Twitter", - зазначили у відомстві.

За задумом замовників чоловік мав "маніпулювати свідомістю українських виборців в інтересах Кремля".

У відомстві стверджують, що виявили ще понад 300 акаунтів, які мали використовувати для просування вигідної для Росії політичної реклами до виборів президента України.

"Через них організатори планували впливати на правосвідомість та особистий вибір виборців, а також поширювати тенденційну та фейкову інформацію для дискредитації української влади і правоохоронних органів", - заявили в СБУ.

Наразі у відомстві передали інформацію про акаунти адміністрації Facebook і Twitter.

У 2019 році Facebook посилив політику безпеки щодо використання політичної реклами в Україні.

Наразі у Facebook заборонено політичну рекламу з акаунтів, які адмініструються поза українським сегментом Інтернету.

При цьому, у СБУ зазначили, що користувачам надходять комерційні пропозиції від осіб, за якими стоїть російська "фабрика тролів" ‒ ТОВ "Агентство Інтернет Досліджень".

Нагадаємо:

  • За недостовірну поведінку в Україні Facebook видалив 26 сторінок, 77 профілів користувачів, чотири спільноти і 41 Instagram-профіль. Facebook-профілі мали близько 180 тисяч підписників, сторінки в Instagram – 55 тисяч. Ці сторінки витратили 25 тисяч доларів на рекламу: першу запустили в січні 2018-го року, останню – у грудні того ж року.
  • Восени 2017 року, через скандал із втручанням Росії у президентські вибори США у 2016 році, Facebook замислився про зміну підходу до політичної реклами до виборів. 
  • Після цього соціальна мережа Facebook створила спеціальний відділ для боротьби з втручанням у вибори, метою якого є запобігання поширенню неправдивої інформації.
  • У жовтні 2018 року Facebook відкрила вакансію менеджера з публічної політики для України.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua