Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Найбільше телереклами замовляє Бойко, а найдорожча у Тимошенко – "ЧЕСНО"

Четвер, 21 березня 2019, 11:33
Найбільше телереклами замовляє Бойко, а найдорожча у Тимошенко – ЧЕСНО

За два місяці передвиборчої кампанії у депутата від "Опозиційного блоку" Юрія Бойка було найбільше показів реклами на телебаченні серед кандидатів у президенти.

Про це йдеться у матеріалі руху "ЧЕСНО".

Протягом лютого-січня Бойко з'являвся в рекламних блоках 2695 разів.

Ролики чинного президента Петра Порошенка, який торік був лідером за обсягами телереклами, за два місяці 2019 року показали 2577 разів.

У ТОП-3 кандидатів за кількістю реклами також опинився комік Володимир Зеленський з 1610 показами реклами на ТБ.

Юлія Тимошенко з'являлись у рекламних блоках 1263 рази, однак очільниця "Батьківщини" лідирує за вартістю реклами. Вона витратила 78,9 млн грн на транслювання своїх роликів переважно в прайм-таймі.

 

За січень та лютий загальна вартість реклами учасників президентських виборів склала близько 448 мільйонів гривень. При цьому уся реклама майбутніх кандидатів, що виходила у 2018 році мала б коштувати близько 568 мільйонів. Таким чином, станом на кінець лютого 2019 року, загальний обсяг видатків кандидатів на рекламу вже перевалив за мільярд.

На 7 з 18 телеканалів, переважала реклама одного з кандидатів. "5 канал", який належить Петру Порошенку, транслював виключно його ролики. Найбільше політичної реклами було на "1+1" – 2700 показів роликів, сукупна вартість яких мала б скласти понад 61 мільйон. Найменше агітаційних роликів було на телеканалі "Україна", однак там вони коштують найбільше – близько 160 мільйонів гривень.

 

Згідно з законом, кандидати можуть розпочинати передвиборчу агітацію лише з наступного дня після реєстрації у Центральній виборчій комісії. Проте, як зазначають активісти, більшість кандидатів з'являлись у рекламних блоках ще до реєстрації.

"Замовляючи транслювання реклами у період до набуття статусу кандидата у президенти, політики можуть уникнути необхідності звітувати про витрати на рекламу. Особливо це стосується самовисуванців, адже їхні фінансові звіти повинні відображати лише ті витрати які політик здійснював вже у статусі кандидата", – кажуть у "ЧЕСНО".

 

Лідери за обсягами витрат на рекламу, Юлія Тимошенко та Петро Порошенко, у 2019 році майже не рекламувалися до моменту реєстрації. Проте ці політики активно з'являлись у рекламних блоках ще у 2018 році.

Читайте також: Що треба знати про головних кандидатів у президенти: програми, стратегії і спонсори

Результати виборів. Що змінять голоси українців, які досі не визначилися?

Нагадаємо:

  • Перший тур виборів президента відбудеться 31 березня, другий – 21 квітня.
  • За даними опитування "Рейтинг", станом на 15 березня лідером президентського рейтингу залишається Володимир Зеленський, якого підтримують 24,9% тих, хто визначився та має намір голосувати.
  • Другу позицію рейтингу посідає Юлія Тимошенко (18,8%), третю – Петро Порошенко (17,4%).

Українська правда
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: