"Голос" показав, скільки витратив на рекламу і "діджитал"

18 липня 2019, 12:44

Партія "Голос" подала в Центральну виборчу комісію та Національне агентство з запобігання корупції проміжний фінансовий звіт за 21 червня – 10 липня 2019 року.

Як повідомляє партія, на поточний рахунок її виборчого фонду надійшло 78 мільйонів гривень із рахунку партії "Голос".

Загальні витрати виборчого фонду становлять 71,5 мільйона гривень.

 
Реклама:

Найбільша стаття витрат – реклама на телебаченні та радіо. Витратили на неї становили 54,1 мільйона гривень.

Виготовлення друкованих матеріалів передвиборчої агітації, відео та аудіозаписів обійшлося в 3,8 мільйона гривень.

На просування в діджитал партія "Голос" витратила 1,5 мільйона гривень.

Реклама на зовнішніх носіях обійшлася в 9,4 мільйона гривень.

Оплата послуг передвиборчої агітації, транспортні послуги, оренда приміщень, виготовлення друкованих матеріалів становила 2,6 мільйона гривень.

Інші витрати склали 0,5 мільйона гривень.

Голос Вакарчук вибори партії
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування