Верещук витратила на виборчу кампанію втричі більше, ніж її партія – "Чесно"

19 жовтня 2020, 18:33
Верещук витратила на виборчу кампанію втричі більше, ніж її партія – Чесно

Київська територіальна виборча комісія опублікувала частину проміжних фінансових звітів кандидатів. Виборчий фонд кандидатки від партії "Слуга народу" Ірини Верещук на 100% профінансувала місцева партійна організація.

Джерело: "Чесно"

Деталі: Кампанію  Верещук повністю оплатила Київська міська партійна організація "Слуги народу" зі свого рахунку. У проміжному звіті зазначено більш ніж 25 мільйонів гривень. У свою чергу київський осередок декларує у звіті понад 6,7 мільйона гривень, що є його власними грошима. Тож обидва виборчі фонди профінансували коштами партії, походження яких не відоме. Про внески на поточні партійні рахунки "Слуга народу" звітуватиме вже після виборів.

Реклама:

Наразі на агітацію Верещук витрачено трохи більш ніж 22 мільйони. Левова частка припадає на оплату ефірного часу на телебаченні – 14,7 мільйона. Вартість зовнішньої реклами кандидатки від початку виборчої кампанії перевищила 5,6 мільйона. За рекламу в інтернеті, відповідно до звіту, сплатили майже 1,3 мільйона, з них у Facebook – 784 тисячі гривень. Також друкували агітаційні листівки, виготовляли брендовані захисні маски та силіконові браслети.

На розповсюдження друкованої продукції з виборчого фонду Верещук не витрачено жодної копійки, хоча агітаційні листівки роздавали з рук у руки. Це могли бути волонтери, або оплату цих послуг могли здійснити з рахунку осередку, або ж заплатити готівкою, яка поза виборчим фондом. Рух моніторив, як працюють агітатори в Києві. Роздавачі листівок зізнавалися журналістам, що їм платять 500 гривень на день на руки. 

Примітно й те, що за виготовлення відеороликів з виборчого фонду кандидатки теж не платили.

РЕКЛАМА:

Найбільша стаття видатків з рахунку осередку – майже 5,3 мільйона на зовнішню рекламу та рекламу в ліфтах. Також у звіті є витрати в розмірі 540 тисяч гривень на друк агітаційних матеріалів і значно скромніші порівняно з "пані мер" оплати зовнішньої реклами, ефірів на телебаченні тощо.

Нагадаємо: Генеральний продюсер телеканалу "Наш" Євген Дудник допомагав Верещук зі створенням передвиборчих відеороликів.

Знати більше: Битва технологів. Хто готує до виборів Кличка, Притулу і Верещук"

Слуга народу вибори Київ
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування