Медіарейтинг політиків. Янукович, Порошенко, Кучма, Пинзеник та Піскун борються за лідерство

Середа, 2 листопада 2005, 12:16

Період оцінки з 24 по 29 жовтня за результатами аналізу 654 статей в 71 друкованих ЗМІ

1. Медіарейтинг політиків. Друковані ЗМІ

Серед політиків, які увійшли у першу десятку медіапристутності в друкованих ЗМІ, лідирує президент Віктор Ющенко. Екс-прем’єр Юлія Тимошенко та прем’єр Юрій Єхануров посідають традиційно друге та третє місця. Тимошенко та Єхануров (у порівняні із Ющенком) менш інтенсивно представлені у ЗМІ в 2.3 рази.

У 4.4 рази менш інтенсивно (у порівнянні із президентом) представлений у друкованих ЗМІ спікер Володимир Литвин і майже в 6 разів менш інтенсивно - керівник ФДМ Валентина Семенюк, яка посіла п’яте місце за рейтингом медіаактивності.

Окрім перерахованої п’ятірки лідерів, до першої десятки рейтингу увійшли Янукович, Порошенко, Кучма, Пинзеник, Піскун. Отже, на минулому тижні Семенюк різко змістилася з 20 на 5 місце рейтингу, внаслідок чого Янукович отримав замість 5 лише 6 місце в рейтингу медіаактивності.

Екс-президент Леонід Кучма також перескочив з 18 на 8 місце. Продаж "Криворіжсталі" затьмарила інтерес до відставки генпрокурора, який з 6 перейшов 10 місце медіарейтигу.

Другу десятку політиків в рейтингу медіаактивності відкриває Олександр Зінченко, колишній керівник президентського секретаріату, 12 позицію у рейтингу займає Олег Рибачук, чинний керівник президентського секретаріату.

20 місце належить також одному з колишніх керівників адміністрації президента Віктору Медведчуку. 19 місце посів бізнесмен Віктор Пінчук.

Третю десятку відкриває київський мер Олександр Омельченко, 30 місце займає Юрій Костенко. 22 місце належить бізнесмену Ринату Ахметову.

На цьому тижні з тіні вийшов Олександр Мороз, він повернувся на 14 позицію рейтингу з 78. Рівень медіаактивності Мороза в 12 разів менше медіаактивності Ющенка. На минулому тижні їх медіапредставленість у друкованому просторі розрізнялась у 129 разів.
Медіарейтинг найбільш згадуваних у друкованих ЗМІ українських політиків з 24 по 29 жовтня. Дані інфоромаційно-косалтингової компанії "КомІнформ". Всього компанія рейтингувала 111 політиків.

Найбільш виражений негатив (за частотою згадувань) супроводжував повідомлення, пов’язані із Ющенком, Тимошенко, Порошенком, Кучмою, Януковичем.

Серед них за відносним рівнем домінування негативу над позитивом, як і раніше, лідирує Петро Порошенко із співвідношенням 13 до1. На попередніх тижнях це співвідношення складало 25 до1, 30 до1, 10 до1.

При відносно високій представленості нейтральних та негативних повідомлень практично відсутнє позитивне забарвлення в ЗМІ стосовно Пинзеника, Кучми, Піскуна, Пінчука, Матвієнка, Ахметова, Чижа, Рудьковського, Тарасюка. Негативне забарвлення текстів щодо Януковича повернулось на рівень початку місяця: негатив домінував над позитивом приблизно у 1.5 рази.

А от в образі прем’єра Юрія Єханурова позитив знов домінує над негативом приблизно у 1.5 рази. Також позитив домінує над негативом у повідомленнях про Семенюк, Кінаха, Мороза, Турчинова. А от домінування позитиву в образі Юрія Луценка, яке спостерігалось протягом всього жовтня, закінчилося. На минулому тижні в представленості Луценка у ЗМІ негатив домінував над позитивом в 4 рази. Зазначимо, що тижнем раніше позитив у представленні Луценка у друкованих ЗМІ домінував над негативом у 5 разів.

За абсолютним рівнем позитивної представленості домінують Ющенко, Тимошенко і Єхануров. Але для Ющенка і Тимошенко негативна представленість практично у два рази домінує над позитивною представленістю у ЗМІ. На позаминулому тижні для Ющенка і Тимошенко це співвідношення становило 4 і 2.

Таким чином, тональність присутності Ющенка у ЗМІ дещо покращилась, а співвідношення позитиву та негативу в образі Тимошенко у друкованих ЗМІ залишилась на попередньому рівні. Образ Єханурова "більш позитивний, ніж негативний".

Рейтинг тональності представленості найбільш згадуваних у друкованих ЗМІ політиків з 24 по 29 жовтня. Дані інформаційно-консалтингової компанії "КомІнформ". Всього компанія рейтингувала 111 політиків.

2.Медіаретинг партій. Друковані ЗМІ

Лідером рейтингу медіаактивності серед партій став НСНУ. На другому місці – "Батьківщина". НСНУ лідирує над "Батьківщиною", що утримує друге місто, і СПУ (третє місце), відповідно на 9% та 27%.

Розрив між першим, другим та третім місцем збільшився за минулий тиждень. Тиждень тому різниця у рівні медіаактивності між лідером рейтингу і володарями 2 і 3 місць складала, відповідно, 4% і 21%.

Партія регіонів перемістилася з 3 на 4 місце. За Партією регіонів йдуть НПУ, СДПУ(о), КПУ, Собор, УНП, "Пора". Партія Собор перемістилася за тиждень з 24 на 8 місце рейтингу медіаактивності, СПУ - з 5 на 3, НПУ – з 6 на 5, СДПУ(о) – з 7 на 6. "Пора" повернулась у десятку лідерів.

Другу десятку лідерів очолює партія "Вперед, Україно". Рівень її індексу медіаактивності поступається у 7.3 рази рівню представленості лідера рейтингу – НСНУ. Третю десятку лідерів партій відкриває Соціалістична Україна, а закриває ХДПУ з індексом медіаактивносі, який відрізняється від лідера, в 105 разів. На минулому тижні таке співвідношення становило 60.

Медіарейтинг 10 найбільш згадуваних в друкованих ЗМІ політичних партій з 24 по 29 жовтня. Дані інформаційно-консалтингової компанії "КомІнформ". Всього компанія рейтингує 50 партій.

В образі партії-лідера рейтингу медіаактивності (НСНУ) на минулому тижні на тлі переважного домінування нейтральних повідомлень негатив домінував над позитивом у 2.3 рази. А от на початку жовтня позитиву у висвітленні НСНУ було на 11% більше ніж негативу.

На відміну від НСНУ, партія "Батьківщина", як і раніше, має більше позитиву ніж негативу у висвітленні друкованими ЗМІ її діяльності.

А от медіаобраз Партії регіонів набуває негативних ознак. У представленості Партії регіонів негатив домінував над позитивом на минулому тижні у 3.7 разів, на позаминулому – у 3.5 разів. Протягом попередніх двох тижнів це співвідношення біло іншим – позитив домінував над негативом в 4 рази.

Медіаобрази КПУ, НПУ скоріше негативні, ніж позитивні. А от медіапредставленість СПУ, як і раніше, більш позитивна, ніж негативна. Позитивних оцінок щодо діяльності СПУ у 2.5 рази більше ніж негативних. Аналогічний характер співвідношення позитиву/негативу спостерігався щодо СДПУ(о) – співвідношення 5.3 до 1 на користь позитиву.

Рейтинг тональності присутності у ЗМІ найбільш медіа активних партій з 24 по 29 жовтня Дані інформаційно-консалтингової компанії "КомІнформ". Всього компанія рейтингує 50 партій.

Перелік ЗМІ, що вивчались для складання рейтингу:

33 канал, CN-Столичные новости, XXI век, Аграрная неделя, Акциз, Аргумент газета, Аргументы и факты в Украине, Бизнес, Верже, Вечерние вести, Високий Замок, Власть денег, Газета по-киевски, Голос України, Горняк, Дело, Деловая столица, День, Еженедельник 2000, Жизнь, Запорожська Січ, Зеркало недели, Известия-Украина, ИнвестГазета, Киевские ведомости, Киевский телеграфъ, Коммерсантъ (Украина), Коммунист, Компаньон, Комсомольская правда в Украине, Контракты, Корреспондент, Кримська Світлиця, Крымская правда, Крымский обозреватель, Львівська газета,Миг, Мир связи, Московский комсомолец в Украине, Народная газета, Наша газета+, Негоциант, Николаевские новости, Одесский вестник, Подробности, Поступ, Правое дело, Приазовский рабочий, Профиль-Украина, Публичные люди, Рабочая газета, Республика Крым, Свобода, Свободная трибуна, Севастопольская газета, Сегодня, Сельская жизнь, Сільські вісті, Слава Севастополя, Совершенно секретно-Украина, Украина и мир сегодня, Україна молода, Улица Заречная, Урядовий кур'єр, Факты и комментарии, Финансы для всех, Хрещатик, Час, Экономические известия,Эксперт-Украина, Юг, Ялтинские вести.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді