Співробітники телеканалу Фірташа скаржаться в прокуратуру

Економічна Правда
П'ятниця, 2 червня 2006, 13:14

Вісім співробітників каналу К-1 подали в прокуратуру заяву про те, що топ-менеджмент каналу затримує їм виплати заробітної плати з березня цього року, повідомляє інтернет-газета "Економіка".

За словами шефа-редактора проекту К-1 "Земля в ілюмінаторі" Олени Косенко, яка підписала заяву, керівництво пояснювало таку затримку проблемами з фінансуванням каналу й обіцяло погасити заборгованість "після свят".

Однак зарплата за березень була видана тільки 17 травня, і тільки восьми підписантам після подачі ними заяви в прокуратуру. Днями березневу зарплату виплатили всьому колективу.

Олена Косенко й сценарист проекту Михайло Бриних написали заяви про звільнення, але розрахунок поки не одержали.

"Загальновідомий факт, що канал К-1 належить бізнесменові Дмитру Фірташу. Недавно була оприлюднена інформація про те, що йому належить 50% акцій "РосУкрЕнерго ", а річний прибуток цієї людини становить 30 млн. дол. Крім того, я прочитала, що зараз пан Фірташ скуповує хімічні комбінати в Криму. І ситуація виходить досить дивна: ми своїми зарплатами інвестуємо бізнес мільйонера. Але ми на це не підписувалися й дивідендів від цього не одержуємо!" , - говорить Лариса Артюгіна, режисер проекту "21 вересня ",

Поки готувався матеріал, " Економіці" з конфіденційних джерел стало відомо про те, що в даний момент нібито ведуться переговори про продаж каналу К-1, і що цим і пояснюються фінансові труднощі. Серед можливих покупців називалася компанія CME (Сentral Мedia Еnterprises), співвласник "Студії 1+1 ".



powered by lun.ua
Таємнича Мамай-Гора. Хто такі археологи і чому шукають скіфів в українському степу
За лаштунками "формули Штайнмаєра": що вона означає та як зробити її безпечною
Співачка Alina Pash: Я люблю свою країну, але не хочу називати себе патріоткою
Чому забороняють мультфільми: "Том і Джері", "Свинка Пепа", "Шрек", "Губко Боб" та інші
Усі публікації