Секунда передвиборчої реклами сягатиме і 120 дол.

Понеділок, 6 серпня 2007, 09:49

Секунда телеефіру для передвиборчої агітації на каналі ICTV може коштувати від $2,5 до $120, у залежності від часу виходу в ефір і дня тижня.

Згідно з опублікованими у суботу в офіційній пресі розцінками ТОВ "Міжнародна комерційна телерадіокомпанія" (ICTV), найнижчі розцінки - у будні , з 4 по 31 серпня, у період із 2.00 до 6.00 години за Київським часом (вартість - 13,55 грн.), повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Водночас, із 1 по 28 вересня ціна секунди ефірного часу для політагітації в цьому інтервалі часу складає вже 20,33 грн.

Найдорожчий час - у прайм-таймі (4-31 серпня - з 20.00 до 23.00 - 406,54 грн, із 1 по 28 вересня - 609,82 грн).

Усі ціни зазначені з урахуванням ПДВ. Розцінки у вересні вищі серпневих у середньому в півтора рази.

Основні активи ICTV належать українському бізнесмену Віктору Пінчуку.

Ціни на розміщення політичної агітації на "5-му каналі" значно нижчі.

Так, відповідно до офіційного повідомлення, в ефірі "Телерадіокомпанії НБМ", що працює з "5-м каналом", секунда політреклами коштує від 32,46 грн до 107,04 грн.

Аналогічні розцінки в телерадіокомпанії "Експрес-Інформ", що також входить у медіа-холдинг представника "Нашої України" Петра Порошенка.

Столичні телеканали "Сіті" і "Кіно" встановили наступні розцінки на передвиборчу агітацію: від 24,34 грн. до 45,64 грн. ("Сіті"),  26,40 грн.- 52,74 грн./секунда ("Кіно").

Радіостанція "Наше радіо" готова розміщувати у своєму ефірі політрекламу за ціною 1020,10 грн. за хвилину. У ТРК "Дивосвіт" хвилина ефіру коштує 136,65 грн.

Раніше "Новий канал", що входить у медіа-холдинг Пінчука, оголосив свої розцінки - від 3,2 грн. за секунду до 720 грн.

Офіційний курс Нацбанку - 5,05 грн./$1.

"Інтерфакс-Україна"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама:
Головне на Українській правді