Усі матеріали автора
Реформа державного управління 3.0. Як не наступити на ті самі граблі
Україна стала причиною нового геополітичного зсуву – 2
"Великий геополітичний переділ", який зазвичай відбувається після світових воєн, вже почався.
Нова парадигма державної служби
Реформа державної служби України. Важко нести – неможливо покинути
Інституційна спроможність та перемога
Чому Україні досі не вдалося-2? Гібридна війна на економічному фронті
Час узаконити "відповідальне громадянство", або Чому не всі повнолітні мають мати право голосу
Чи готові відповідальні громадяни миритись, що після перемоги колаборанти та зомбовані прихильники "русского мира" будуть мати з ними рівні виборчі права та обирати до парламенту країни та місцевих рад схожих на себе?
Чому Україні досі не вдалося? Роздуми про втрачене 30-річчя для реформ та розвитку
Дуже довго в Україні представники владного олімпу та лояльні до них представники регіональних "еліт" були поза законом і вище закону.
Чому і як потрібно скоротити держчиновників, і що таке феномен непотрібної роботи?
Планується революційне реформування виконавчої влади в Україні – скорочення державних службовців із теперішніх 237 тисяч до 64 тисяч осіб.
Нариси майбутньої Конституції України
Було б абсолютною дурницею залишити після перемоги державу такою, як вона була до війни, і не врахувати та не використати неймовірну творчу соціальну енергію суспільства, яка проявилась саме під час війни.
Яким має бути післявоєнний світ і післявоєнна Україна?
Україна наразі має унікальне "вікно можливостей" стати важливим суб’єктом міжнародної політики та світотворення. 
Як Державна виконавча служба України знищує стратегічне оборонне підприємство
Державна виконавча служба України наполегливо блокує всі спроби розблокувати рахунки підприємства навіть для виплати нарахованої заробітної плати працівникам підприємства та для поступового погашення заборгованості по заробітній платі та відповідних податках. 
Помста системі. Чому Зеленському не цікава реформа державного управління?
Україна не може далі існувати в рамках "гібридної" Конституції Симоненка-Медведчука. Країна потребує нових інноваційних конституційних правил гри.
Укроборонпром: реформа або смерть
Реформування концерну має початись із його корпоратизації та корпоратизації тих підприємств, що входитимуть до оборонного об'єднання.
Чи захистить Служба безпеки державну службу України?
Аналіз вад законопроєкту про Службу безпеки України.
Міноборони vs Генштаб ЗС та Мінстратегпром vs Укробронпром. Що спільного в цих конфліктах?
Що таке формування політики, а що — її реалізація, і як розділяти повноваження органів?
Демократія і некомпетентність
Чому Арістотель не довіряв демократії як формі правління, у чому полягають вади останньої та що це означає для сучасної України.
Зеленський і демократія
Президентське опитування в день виборів — інструмент, що підважує олігархію в сучасній Україні.
Чи ми готові долю держави віддавати в руки умовної "кухарки"?
Попри періодичні вікна можливостей, Україна залишається і, очевидно, ще довго залишатиметься найбіднішою та найкорумпованішою країною Європи, не дуже привабливою ні для проживання, ані для інвестицій.
Чому Україна досі занепадає і чи є ще надія?
Щоразу система перемелює будь-які реформи. Вихід один – перезаснування держави на нових принципах відповідальними громадянами країни.
Чому державна бюрократія в Україні поки не переможна. Пам'ятка для реформатора
Про те, які методи використовує державна бюрократія для самозбереження та самовідтворення та за допомогою яких інструментів витискає з посади "небажаного" працівника.
Як не треба реформувати державний орган. Кейс Нацагентства з питань державної служби України
Реформі державного управління в Україні скоро буде 4 роки. На жаль, реформа "зависла" десь посередині, як і реформа державних інституцій. В чому причина хронічної неуспішності реформ в Україні? Чому за майже 30 років незалежності ми так і не змогли побудувати ефективну державу?
Криза компетентності
Криза для слабких несе загрози, а для сильних – нові можливості. Тож, як би там не було, маємо ще один шанс стати сильними та компетентними.
Перезавантаження державної служби: прорив чи реванш?
Чому не вдалась реформа державного управління та державної служби минулому уряду, і які шанси на успіх у чинного.
Перезавантаження державної служби: причини, ризики та наслідки
За результатами щорічного оцінювання за 2018 рік в центральних органах виконавчої влади негативну оцінку отримали 56 працівників із 15 тисяч, що пройшли оцінювання, тобто "аж" 0,37%.
Виклики та ризики уряду Гончарука
Подолання бідності, тотального патерналізму, олігополії та економічне зростання як основні виклики для Зе!Кабміну.