Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Азарова просять зробити горілку дорожчою

Четвер, 28 квітня 2011, 17:15

Представники горілчаної галузі звернулися до прем'єра Миколи Азарову із проханням підвищити мінімальну роздрібну ціну на горілку.

Як йдеться у їхньому офіційному зверненні, виробники просять підвищити ціну на 45%, або на 8,14 гривень, до 26,1 гривні за пляшку ємністю 0,5 літра, передають "Українські новини".

"Відповідно до проведених розрахунків, мінімальна оптово-відпускна ціна з підприємства-виробника має бути не нижче 17,7 гривень, а мінімальна роздрібна ціна не нижче 26,1 гривень за 0,5 літра пляшку горілки", - йдеться у зверненні.

Виробники підкреслили, що це найменше можливе підвищення ціни з урахуванням всіх факторів.

При зниженій купівельній спроможності в розрахунках ціни була закладена мінімальна рентабельність виробництва, при цьому консолідована позиція враховує інтереси як дрібних, так і великих виробників.

Необхідність перегляду виробники пояснюють подорожчанням основних складових, формуючу виробничу собівартість лікеро-горілчаних напоїв: двічі була підвищена ставка акцизного збору; ціна спирту збільшилася з 70 гривень/дал до 155 гривень; вартість склотари зросла на 20%.

Вони також повідомили, що зараз питання збільшення мінімальних цін перебуває на розгляді в Міністерстві економічного розвитку й торгівлі.

При цьому у зверненні представники галузі просять Азарова дати доручення відповідним органам виконавчої влади прискорити розробку змін у чинне законодавство в частині підвищення мінімальних цін на лікеро-горілчану продукцію.

Звернення підписане директором асоціації "Укргорілка" Іваном Жолнером, а також керівниками лікеро-горілчаного заводу "Прайм", "Національної горілчаної компанії", Золотоноського ЛГЗ "Златогор", Кременчуцького ЛГЗ, Кримської горілчаної компанії.

У жовтні 2010 року Мінекономіки ініціювало підвищення мінімальної роздрібної ціни на горілку на 14% до 20,5 гривень/пляшка.

Зараз мінімальна роздрібна ціна на горілку встановлена на рівні 17,96 гривень/пляшка.

Економічна правда

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування