TVi перейшов під контроль Березовського?

Четвер, 22 березня 2012, 16:11

Український телеканал TVi очікує чергове переформатування, зміна менеджменту і майже дворазове збільшення дотацій на підтримку діючих і запуск нових проектів.

Про це "Росбалту" повідомило джерело, близьке до телеканалу.

За його даними, наприкінці минулого — початку нинішнього року під контроль Бориса Березовського остаточно перейшов кіпрський офшор Seragill Holdings Ltd, який є акціонером TVi.

Дотепер Березовський вважався лише одним з акціонерів.

Нагадаємо, TVi заснували в 2008 році на паритетних засадах відомі політичні емігранти Володимир Гусинський і екс-менеджер Юкоса Костянтин Кагаловський.

Але в 2009 між Кагаловським і Гусинським виник конфлікт. Формальною причиною для розбіжностей послужив продаж Гусинським телеканалові власного продукту за завищеною ціною.

У той же час, Гусинський виступив із низкою заяв на підтримку російської влади.

Березовський відреагував на це критично, заявивши, що слова Гусинського "розв'язують руки Путіну для розправи над Ходорковським". Саме тоді з'явилися відомості, що Березовський також володіє часткою телеканалу і підтримує Кагаловського.

У результаті конфлікту між акціонерами Гусинський був змушений залишити склад засновників в українському проекті.

У підсумку TVi перейшов до двох кіпрських компаній — Seragill Holdings Ltd і Aspida Ventures Ltd. Місце Гусинського як співвласника каналу зайняв Березовський. Зараз навколо TVi продовжується кілька судових процесів у судах США і Великобританії, оскільки Володимир Гусинський намагається повернути вкладені інвестиції.

Українській правді поки не удалося додзвонитися керівникові каналу Миколі Княжицькому, щоб одержати коментар. Його телефон вимкнений.



powered by lun.ua