У Хорошковського "відхрестилися" від скандалу з ТВі

10 переглядів
Четвер, 25 квітня 2013, 11:29

У Валерія Хорошковського запевняють, що він не має жодного вiдношення нi до одної зі сторiн конфлiкту щодо каналу ТВі і нiколи не прагнув придбати даний канал.

Про це йдеться в повідомленні його прес-служби.

Там також повідомили, що Хорошковський навіть не вiв з цього приводу переговорів з жодним акцiонером каналу.

"У зв'язку з низкою публiкацiй в українських ЗМI щодо можливої присутностi в конфлiктi довкола телеканалу ТВІ Валерiя Хорошковського повiдомляємо, що ця iнформацiя не вiдповiдає дiйсностi", - йдеться в повідомленні.

Поширення iнформацiї про його причетнiсть до останнiх подiй, якi розгортаються на ТВI, вiн вважає нiчим iншим, як "способом замаскувати тих, хто реально стоїть за спробою захопити канал у сумнiвний спосiб".

На переконання Хорошковського, подiбнi, "не прозорi методи щодо змiни керiвництва та власникiв, якi масть ознаки рейдерства, є вкрай негативним явищем i свiдчать про значну кiлькiсть проблем iз захистом прав власностi та iнших прав в Українi, зокрема, i права на збалансовану та об'єктивну iнформацiю".

"Хорошковський сподiвається, що ситуацiю на каналi ТВI вдасться розв'язати у легiтимний спосiб i що при цьому не будуть порушенi права журналiстiв та права аудиторiї на отримання iнформацiї", - йдеться в повідомленні прес-служби.

Як відомо, у вівторок вранці прес-служба телеканалу поширила повідомлення про появу у ТВi нового інвестора — Олександра Альтмана, колишнього партнера Кагаловского. Одночасно повідомлялося про призначення гендиректором ведучого програми "Знак оклику" Артема Шевченка й звільненні із цієї посади Наталі Катеринчук. 

Охорона не пропускала її на територію каналу. Катеринчук викликала міліцію. На сайті ТВi була опублікована копія протоколу загальних зборів учасників ТОВ "Телерадіосвіт" (офіційна назва телеканалу), згідно з яким за зміну керівництва проголосував Олег Радченко, представник компанії "Медіа Інфо", що володіє 100% "Телерадіосвіту". 

Більша частина журналістів телеканалу заявила про рейдерське захоплення каналу й відмовилася виходити в ефір до тих пір, поки не буде з'ясована ситуація із власником каналу.

Княжицький намагався переконати журналістів, що ніякого захоплення каналу не було, і все відбулося законно.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua