Альтман: Кагаловський хотів продати ТВі Медведчуку, щоб задобрити Путіна

Понеділок, 29 квітня 2013, 08:23

Бізнесмен Олександр Альтман, який називає себе новим власником ТВі, стверджує, що ТВі планували продати Віктору Медведчуку за 110 мільйонів доларів.

Паро це він пише у своєму відкритому листі до власника каналу Костянтина Кагаловського, повідомляє "Телекритика".

"Тепер можна тільки здогадуватися, хто був натхненником планувалася угоди з продажу ТВі Медведчуку. Але дивує ціна в 110 мільйонів доларів за збитковий, з твоєї точки зору, телеканал з незначною часткою ринку", - написав Альтман.

Він стверджує, що Кагаловський намагався продати канал саме Медведчуку, щоб той по клопотав за нього перед Володимиром Путіним.

За його словами, Кагаловський останнім часом хотів повернутися в Росію і вже зв’язувався з Путіним через в"ідомого російського політолога і свого хрещеного батька" Михайла Леонтьєва. Втім, пише Альтман, Путін тоді відмовив.

Тепер же, зазначає він, до продажу ТВі Медведчуку, "можливо, додалася і індульгенція на повернення в златоглаву".

Альтман також розповів про свої ділові стосунки з Кагаловським. Так, він зазначає, що у червні минулого року перевів 305 029,07 євро на рахунок компанії Кагаловського Tompkins Ltd.

За словами Альтмана, Tomkins Ltd володіє 99% ТОВ "Інтерпрофит", що "виробляє більшість програм для каналу та уклала трудові угоди з більшістю штатних та позаштатних журналістів ТВі". 

"Для каналу ТВi це просто одна з продакшн-компаній. Що стосується ТОВ "ТелеРадіоСвiт", то це суто нематеріальний актив", - пише бізнесмен. Він звинувачує пана Кагаловського, що той намагався його обдурити, надаючи довіреність від Wilcox Ventures Ltd, тоді як основні активи каналу зосереджені на Tompkins Ltd.

Як стверджує Альтман, Кагаловський "кинув" колишнього російського медіа магната Володимира Гусинського і тепер винен йому понад 38 млн доларів.

Як відомо, Альтман заявив, що є кінцевим бенефіціаром компанії Балмор Інвест Лімітед, яка тепер володіє активами каналу ТВі. При цьому він розповів, що збільшив свою частку з 1% акції, купленої у Радченка, до 95%, отримавши довіреність "по пошті DHL" від Wilcox Ventures (володіє 99% "Медіа Інфо").

Кагаловський стверджує, що Альтман підробив довіреність і таким чином вкрав у нього канал. Пізніше директор Wilcox Ventures Нікія Ортодоксія заявила, що не виписувала Альтману жодної довіреності.

Нове керівництво ТВі пов'язують близькі стосунки з першим заступником секретаря Ради нацбезпеки Володимиром Сівковичем. Експерти висловлювали підозри, що кінцевим власником ТВі може стати "Сім'я", адже у Альтмана нема необхідних інвестицій, а єдина "група", яка зараз активно скуповує медіа-активи, є медіа-група Сергія Арбузова. 



powered by lun.ua