Суд Англії заборонив відчуження акцій власника ТВі

Вівторок, 14 травня 2013, 16:04

Суд заборонив компанії Balmore Invest Limited проводити будь-які угоди, передавати третім особам, номінальному утримувачу, агенту, закладати акції компанії "Медіа Інфо" (власник телеканалу ТВі).

Відповідне рішення прийняв Високий суд Англії за позовом Костянтина Кагаловського та компанії Wilcox Ventures LTD, повідомляє прес-служба звільненого гендиректора телеканалу ТВі Наталі Катеринчук.

Таким чином, суд заборонив будь-які дії, що "можуть призвести до втрати прямого та постійного контролю над цими акціями".

Рішення 8 травня виніс суддя Високого суду Вільям Блер.

Як відомо, 23 квітня 2013 року відбулося силове захоплення телеканалу ТВі, якому передувала підробка документів про зміну власника телеканалу Кагаловського та звільнення з посади Катеринчук.

Власником ТВі є ТОВ "Медіа Інфо", 99% статутного капіталу якого до останнього часу належало іноземній компанії "Вілкокс Венчерз ЛТД" (Wilcox Ventures LTD).

Внаслідок незаконної махінації, частка зазначеної компанії-нерезидента була зменшена до 5%, а контроль над телеканалом ТВі перейшов до компанії Balmore Invest Limited.

Протягом всього часу ані Кагаловський, ані Катеринчук не можуть потрапити на канал.

Вони заявили, що відчуження частки компанії Wilcox Ventures LTD здійснено шляхом підроблення документів, оскільки Wilcox Ventures LTD та його представники не підписували жодних документів (як то договору купівлі-продажу, протоколів, статутів тощо), що засвідчували б продаж частки на користь будь-якої іншої особи, в тому числі компанії Balmore Invest Limited.

На Кіпрі та в Англії Кагаловським розпочато судові процеси щодо рейдерського захоплення телеканалу.

Після тижневого припинення мовлення з каналу на знак протесту проти непрозорої передачі каналу та ознак цензури звільнилися 34 працівники.

Українська правда



powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!