Нацрада питає в "112 Україна", чому його логотип "в кольорах прапора країни-агресора"

227 переглядів 227 переглядів
П'ятниця, 19 червня 2015, 14:46

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення просить телеканал "112 Україна" надати пояснення з приводу оформлення програм "у гамі, яка відповідає кольорам прапора країни-агресора - Росії".

Відповідний лист за підписом голови Нацради Юрія Артеменка надійшов до каналу, повідомляє прес-служба "112 Україна".

У листі йдеться про те, що до Нацради надійшло звернення з наріканням на діяльність ТОВ "ТРК "112-ТВ"" (супутникова ліцензія каналу "112 Україна), зокрема, що стосується оформлення програм у гамі, яка відповідає кольорам прапора країни-агресора - Росії.

"З огляду на те, що подібні скарги уже були озвучені в низці усних звернень громадян, просимо вас надати до регуляторного органу ґрунтовні пояснення щодо позиції компанії з окресленого питання. Відповідь направити заявнику в розумні строки та надати до Національної ради її копію", - йдеться в листі.

"При цьому керівник Нацради з ТБ не врахував той факт, що аналогічне поєднання синього, білого і червоного зустрічається також у державних прапорах Франції, Нідерландів, Люксембургу, Словенії, Словаччини, Сербії та Хорватії. Крім того, ці ж кольори використовуються в прапорі Сполучених Штатів Америки", - зауважують на каналі "112 Україна".

У редакції телеканалу також відзначили, що, якщо керуватися такою логікою, то телевізійний 5 канал, який належить президенту Петру Порошенку "оформлений у кольорі комуністичного прапора", а комуністична символіка в Україні на сьогодні заборонена.

Канал "112 Україна" закликав голову Нацради "припинити тиснути на незалежних мовників і чіплятися до безглуздих речей".

У коментарі "Телекритиці" голова Нацради Юрій Артеменко сказав, що до Нацради надійшло звернення громадян, і він просто перенаправив його до каналу та попросив надати відповідь. "Це звичайно робота зі скаргами - я пересилаю лист і прошу відповісти", - наголосив він.

Артеменко запевняє, що Нацрада аналогічно переадресовує скарги громадян і на інші канали та просить їх надати пояснення.

"Наприклад, до нас звернулися щодо каналу "Інтер" і Миколи Княжицького, якого там назвали педофілом. Ми просили канал надати пояснення. Ми отримуємо звернення з будь-якої тематики, але це не є приводом до якоїсь перевірки каналу", - пояснив голова Нацради.

За словами пана Артеменка, якщо канали не надають відповіді, "це вже не наша проблема, але людям вони мають відповідати".

Як відомо, 18 червня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила по третьому попередженню кожній з п'яти компаній, що мають ліцензії на регіональне цифрове ефірне мовлення та об'єднані в мережу каналу "112 Україна":

ТОВ "ТВ-Вибір", ТОВ "Партнер ТВ", ТОВ "Новий формат ТВ", ТОВ "Лідер ТВ" і ТОВ "Аріадна ТВ" - за недотримання програмних концепцій.

На попередньому засіданні 11 червня Нацрада вдруге відмовила цим компаніям у переоформленні їхніх програмних концепцій. Канал вважає всі відмови та санкції незаконними і вбачає в них тиск.



powered by lun.ua