Рада не змогла скасувати постанову про санкції щодо "112 Україна" та NewsOne

Четвер, 18 жовтня 2018, 16:27

Верховна Рада відмовилася скасувати постанову від 4 жовтня, в якій просить Раду нацбезпеки і оборони застосувати санкції до власників телеканалів "112 Україна" та NewsOne.

За скасування постанови на засіданні 18 жовтня проголосували лише 57 нардепів.

"57 "за", постанова відхилена, і я невідкладно підпишу постанову нашу, яка була прийнята", - сказав спікер ВР Андрій Парубій.  

 

Один з авторів проекту постанови про скасування рішення щодо санкцій Нестор Шуфрич від "Опоблоку" вимагав переголосування постанови щодо санкцій, оскільки, за його словами, трьох депутатів спіймали на кнопкодавстві, а ще одного не було на засіданні.

На це нардеп Юрій Береза звинуватив Шуфрича у підлабузництві Росії.

"Ви продовжуєте на каналах ходити і паплюжити українську державу, українську армію. Може, досить, Несторе. Ну вже ж московські хазяї побачили, як ти дуже добре лижеш їм дупу. Зупинись", - сказав він.

Інший нардеп від "Опоблоку" Михайло Папієв закликав Раду дотримуватись регламенту.

На що Парубій нагадав, як нардепи від "Партії регіонів" у січні 2014 року голосували руками за "диктаторські закони", які "призвели до смерті наших хлопців", і додав, що йому дивно чути від колишніх регіоналів про регламент.   

Після цього він поставив проект постанови про скасування рішення щодо санкцій на голосування.

Як відомо, 4 жовтня Верховна Рада прийняла постанову, в якій просить РНБО застосувати санкції до власників телеканалів "112 Україна" та NewsOne.

Народні депутати рекомендували РНБО ввести санкції загалом проти 7 компаній, яким належать телеканали.

Автори постанови стверджують, що над каналами "встановлено контрольованість з боку українських олігархів".

Народні обранці, зокрема, пропонують заблокувати активи каналів, анулювати їхні ліцензії, обмежити або припинити надання ними телекомунікаційних послуг.

Проти санцій проголосували усі депутати "Опозиційного блоку", які брали участь у голосуванні, позафракційні Євген Мураєв, Яків Безбах, Віктор Бондар від "Відродження" та Вячеслав Богуслаєв від "Волі народу".

У квітні 2018 року 99% власності каналу "112 Україна" перейшли швейцарській фірмі АТ "Плірофоріес АГ", якою володіє громадянин Німеччини Едуард Катц. За даними "Схем", новий менеджмент каналу тісно пов'язаний із політичною силою Медведчука, який є кумом президента Росії Володимира Путіна і має проросійські позиції.

Наприкінці серпня Медведчук став першим гостем нової програми на 112-му "Велике інтерв'ю з великим політиком".

Наприкінці серпня стало відомо, що канал "NewsOne" переходить під управління Андрія Портнова, який колись був заступником голови Адміністрації президента Віктора Януковича.

На початку жовтня, після звернення парламенту до Ради національної безпеки й оборони з приводу введення санкцій, батько нардепа Євгенія Мураєва Володимир передав корпоративні права на телеканал "NewsOne" нардепу від "Опозиційного блоку" Тарасу Козаку.

А Портнов заявив про розірвання договору щодо управління телеканалом "NewsOne".

Петиція про "припинення антиукраїнської діяльності" телеканалів "112 Україна" і "NewsOne" на сайті Верховної Ради набрала понад 25 тисяч голосів, необхідних для її розгляду.

Ірина Балачук, УП
powered by lun.ua