Мінстець замовив реклами на CNN за 15,4 мільйонів  

18 грудня 2018, 14:06

Держпідприємство "Центр захисту інформаційного простору України" Міністерства інформаційної політики замовило у ТОВ "Сі Еф Сі Консалтинг Компані" рекламних послуг на 15,4 млн грн.

Інформація про проведення тендеру оприлюднена на сайті держзакупівель Prozorro.

Зокрема, Мінінформ замовило рекламу у провідних світових засобах масової інформації на телебаченні. Як уточнив УП, державний секретар Міністерства Артем Біденко йдеться про сюжети на CNN International.

Реклама:

На іноземних телеканалах розміщуватимуть 30-секундні ролики, які популяризують Україну, український бренд "Ukraine now".

Компанія-переможець має забезпечити трансляцію реклами на не менше 200 млн унікальних глядачів у місяць з цілодобовим мовленням без вихідних щонайменше у 150 країнах.

У додатку договору між міністерством і компанією пояснюється, що йдеться про 580 виходів сюжетів довжиною 30 секунд, з яких не менше половини – у прайм-тайм, період найбільш активного перегляду телебачення впродовж доби.

РЕКЛАМА:

Також компанія має супроводжувати ролики "банерною кампанією" на сайтах телеканалів із не менше 500 тисячами показів на цільову аудиторію.

Послуги будуть надаватися до кінця 2018 року.

 
 

Взяли участь в аукціоні три компанії, однак послуги ТОВ "MediaHead" Ігоря Потієвського виявилися задорогими, а пропозицію ТОВ "Євромедіа Компані" відхилили через виявлення недостовірної інформації.

"CFC Consulting" належить бізнесмену Геннадію Курочці.

Як повідомлялося, у вересні Мінстець замовило реклами в ТОВ "Євромедіа Компані" на світових ЗМІ за майже 21 млн грн.

Мінстець реклама Велика Британія ЗМІ
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: