Через Азарова і Рабіновича Нацрада перевірить "112-й"

4744 перегляди
Четвер, 21 лютого 2019, 15:57

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу "112 Україна" на предмет розпалювання ворожнечі й поширення необ’єктивної інформації.

Таке рішення Нацрада прийняла на засіданні 21 лютого.

Відзначається, що підставою стали зафіксовані висловлювання ведучого і гостей у студії.

Зокрема, 30 грудня 2018 року з повтором 1 лютого 2019 року в ефірі телеканалу транслювалася передача "Хто кому Рабінович".

У програмі ведучий Вадим Рабінович сказав: "Скажите, пожалуйста, это ничего, что сегодня спокойно с фашистскими флагами те, которые… ну, просто, молодежь не соображающая, и подстрекатели ходят по городу Киеву. Это ничего, что во многих военных подразделениях нашей страны татуировки, свастики?".

27 січня у програмі "LIVE", гостем якої був Рабінович, звучали його слова: "Хотите Украину, которая своими героями видит вот этих вот последователей фашизма, – выбирайте фашизм! Но скажите честно: нам нравятся эти фашисты… Нам навязывают эту искусственную какую-то идеологию "бандерштата".

Крім того, 16 лютого у програмі "Велике інтерв’ю" гостем був екс прем’єр-міністр Микола Азаров, який назвав події Євромайдану "державним переворотом" і заперечив наявність на Донбасі частин російської армії.

"Основа конфликта – это государственный переворот. Не было бы государственного переворота, состоялись бы досрочные выборы – был бы Крым в Украине, и был бы Донбасс в Украине, был бы мир, согласие и стабильность", –  говорив Азаров.

У регуляторі стверджують, що 15 грудня 2018 року в ефірі каналу звучала інформація, що у Вінниці 20 молодиків увірвалися до кафедрального собору та вигнали звідти священиків.

Інформацію про захоплення собору згодом спростували, але не на "112-му".

Нацрада вбачає у поширених на каналі програмах ознаки порушення абзаців четвертого і дев'ятого ч. 2 ст. 6 п. а) та в) ч. 1 ст. 59 закону "Про телебачення і радіомовлення" і ч. 1 ст. 28 закону "Про інформацію".

Також регулятор звернеться до регіональних компаній "Аріадна ТВ", "Лідер ТВ", "Партнер ТВ", "ТВ Вибір" і "Новий формат ТВ", які мовлять з аналогічною до "112 Україна" концепцією, з проханням надати записи їхніх ефірів для аналізу.

Нагадаємо: 

  • У квітні 2018 року 99% власності каналу "112 Україна" перейшли швейцарській фірмі АТ "Плірофоріес АГ", якою володіє громадянин Німеччини Едуард Катц.
  • За даними "Схем", новий менеджмент каналу тісно пов'язаний із політичною силою Медведчука, який є кумом президента Росії Володимира Путіна і має проросійські позиції.
  • Наприкінці серпня Медвудчук став першим гостем нової програми на 112-му "Велике інтерв'ю з великим політиком".

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua