Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Дубілет розповів, що буде після скасування трудових книжок

Середа, 9 жовтня 2019, 12:25

Замість паперових трудових книжок українці зможуть заявляти роботодавцеві електронний документ з інформацією про свій стаж.

Джерело: пост міністра Кабінету міністрів Дмитра Дубілета в Facebook

Пряма мова: "Сьогодні ми запускаємо в роботу законопроект і акти уряду, які скасують обов'язковість трудових книжок... Я сподіваюся, що ми зможемо прийняти закони, відповідні постанови і запустити все технічно вже в цьому році".

Деталі: Дубілет наводить ключові тези запропонованої урядом реформи:

1. Громадяни не будуть зобов'язані при наймі на роботу подавати роботодавцю свою трудову книжку. Відповідно, роботодавцям не потрібно її перевіряти або зберігати.

Справа в тому, що в електронних реєстрах держави є дані про трудовий стаж усіх українців з 2000 року. Для розрахунку пенсій або інших соціальних виплат вже використовуються саме ці дані, пояснює Дубілет.

2. Громадяни зможуть легко отримати електронний документ з інформацією про свій стаж в Інтернеті. Цей документ вони можуть надати роботодавцю, якщо тому важливо перевірити стаж здобувача з офіційних реєстрів.

Щоб отримати цей документ, громадянину потрібно буде зробити кілька кліків і скористатися електронно-цифровим підписом (а в майбутньому і BankID).

Роботодавці зможуть перевірити справжність документа за допомогою QR-коду, який буде автоматично накладатися на ці документи.

3. Якщо громадяни мають трудовий стаж до 2000 року, буде можливість занести цю інформацію в електронний реєстр - самостійно або через роботодавця. Тоді зберігати трудову книжку, як носій інформації, зовсім не буде потреби.

4. Якщо хтось все ж захоче "колекціонувати" інформацію про своє стажі в трудових книжках, забороняти це ніхто не буде. Можна так само просити свого роботодавця робити в них записи і ставити штампи. Але ні працівник, ні роботодавець не будуть зобов'язані це робити.

Що передувало: Міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет заявив, що планує за 6-9 місяців перевести в електронний формат документи, що стосуються кадрових питань в держорганах.

Нагадаємо:

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування