У V-tv, яка очорнювала опозицію, запевняють, що її ролики правдиві

Понеділок, 12 листопада 2012, 16:03

Телекомпанія "V-ТВ" визнає, що ролики програми "Останнє попередження", які компрометували лідерів опозиції, були проплачені, але заперечує, що вони наклепницькі.

Про це йдеться в матеріалі, надісланому телекомпанією "Українській правді" у відповідь на статтю Ірини Чулівської під назвою "Останнє попередження" V-tv.

За твердженням телекомпанії, Чулівська спиралася на "чутки та плітки", а не на документи та докази.

"Усі ролики V-ТВ "Останнє попередження", що транслювалися у період передвиборчої кампанії, виходили в ефір із відповідним маркуванням - "Передвиборча агітація", зі своєї кишені оплачувала кандидат у депутати по 220-у округу в Подільському районі Києва Ганна Федорченко – голова Молодіжної партії України", - визнає компанія.

За її твердженням, у цих роликах – "правда".

V-tv заперечує, що журналісти "V-ТВ" чи порталу "ПРАВО" причетні до відео про те, що опозиціонерам пропонували 5 мільйонів доларів "на революцію", і що ці матеріали – "провокація".

Щодо фільму "Адов Ад" про "дніпропетровських терористів" телекомпанія запевняє, що "усі дані... все, що було (нею) використано для фільму – це заздалегідь оприлюднені матеріали самими слідчими органами на різноманітних офіційних прес-конференціях" і "жодного особистого домислу журналістів у документальному відео "Адов Ад" немає".

"Справжніх фактів, які би засвідчували наклепницьку діяльність "V-ТВ" Ірина просто не змогла знайти. Усе, що можна назвати благеньким компроматом у змісті її публікації - інформація про нібито існуючого "працедавця", що пропонує гроші за написання коментарів під різноманітними публікаціями в інтернеті, що возвеличували б діючу владу та принижували опозицію", - пишуть у телекомпанії.

На запитання про те, хто є спонсором проекту "Останнє попередження" компанія зазначає: "Від самого початку нам допомагає голова громадського об’єднання "ПРАВО" Віктор Андрєєв".

У своїй статті Чулівська писала, що програма "Останнє попередження" подавала в ефір замість "розслідувань" антирекламу щодо "Арсенія Яценюка та Віталія Кличка, і опозиції загалом", а на Першому національному все робилося так, "щоб глядач сприймав "Останнє попередження" як продовження новин".

Автор підрахувала, що 20 роликів обійшлися Федорченко "більш ніж у мільйон гривень".

Як писала "Українська правда", за минулий рік Федорченко задекларувала дохід у 28 202 гривні, ще майже 54 тисячі вона отримала за межами України, а на передвиборчу кампанію лише на Першому національному вона мала витратити не менше 1,5 мільйони гривень.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Читайте УП В Google News