На документах, завдяки яким захопили ТВі, був підроблений підпис?

Вівторок, 28 травня 2013, 14:37

Підписи на документах, на підставі яких було захоплено телеканал ТВі, можуть бути підроблені.

Такий висновок можна зробити на підставі документів, які є у розпорядженні "Української правди".

Зокрема, у редакції опинилися копії довіреності компанії Костянтина Кагаловського "Wilcox" на ім'я Олександра Альтмана, яку нібито підписала кіпрський директор фірми Ортодоксія Нікія.

На підставі цієї довіреності, а також рішення загальних зборів "Wilcox", яке також нібито підписала Нікія, контроль над 94% каналу ТВі перейшов до англійської компанії Альтмана "Balmore".

Водночас Нікія заявила, що Альтману не видавалися жодні довіреності від імені "Wilcox".

У свою чергу Кагаловський надав "УП" зразок підпису Нікії під іншими документами, який містить суттєві розбіжності з підписом на довіреності Альтмана.

 

Як відомо, 23 квітня 2013 року відбулося силове захоплення телеканалу ТВі. Власником ТВі є ТОВ "Медіа Інфо", 99% статутного капіталу якого до останнього часу належало іноземній компанії Wilcox Ventures LTD, власником якої називає себе Кагаловський.

Внаслідок незаконної махінації, частка зазначеної компанії-нерезидента була зменшена до 5%, а контроль над телеканалом ТВі перейшов до компанії Balmore Invest Limited, власником якої називає себе Альтман.

"Українська правда" у Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Читайте УП В Google News

Усі новини...