Джерело: У АП підозрюють, що Коломойський змінив власників "1+1"

Четвер, 29 грудня 2016, 15:58

В АП підозрюють, що після рішення про націоналізацію "Приватбанку" власник телеканалу "1+1" олігарх Ігор Коломойський міг поміняти структуру власників каналу.

Це і стало причиною ситуації навколо бланка ліцензії, повідомили "Українській правді" два співрозмовника - один з членів Нацради, а також високопоставлений чиновник Адміністрації президента.

"Після націоналізації Приватбанку ми зажадали від телеканалу надати актуальну інформацію про його власників. Але керівництво "1+1" відмовилося і тепер вимагає від нас видати бланк про продовження ліцензії на руки, хоча за законом ми маємо право не видавати його до 6 січня", - розповідає співрозмовник видання в Нацраді.

За словами високопоставленого чиновника АП минулого тижня була отримана інформація про те, що Коломойський після рішення про націоналізацію "Приватбанку" почав процес переоформлення частини своїх активів на інших власників.

За словами джерел, це робиться, щоб уникнути ситуації, в яку потенційно потрапляють "Буковель" і МАУ. Так, в результаті націоналізації "Праватбанка" в держвласність, наприклад, може потрапити гірськолижний курорт Буковель і літаки МАУ, про що повідомляла главу НБУ Валерія Гонтарєва.

"Українська правда" намагалася зв'язатися з Коломойським, але він був не доступний для коментарів.

Як відомо, раніше телеканал "1+1" заявив, що 29 грудня закінчується термін ліцензії на мовлення каналу, а Нацрада її не продовжує. При цьому стверджується, що Адміністрація президента намагається передати контроль над каналом в інші руки.

Голова Нацради Юрій Артеменко заявив, що телеканал "1+1" повинен представити оновлену інформацію про кінцевих бенефіціарів через націоналізацію "Приватбанку".

У відповідь на це гендиректор "1+1 медіа" Олександр Ткаченко припустив, що ситуація, коли Нацрада не видає їм ліцензію на мовлення пов'язана з позицією Адміністрації президента, якій "невигідно мати непідконтрольний медіа-ресурс".

В Адміністрації президента заявили УП, що не втручаються в роботу Нацради, а також сподіваються, що канал "1+1" надасть інформацію про кінцевих бенефіціарів і отримає бланк ліцензії.

При цьому в АП впевнені, що "роботі каналу нічого не загрожує".

Українська правда



powered by lun.ua