У БПП закликали депутатів не ходити на NewsOne

7276 переглядів
П'ятниця, 31 серпня 2018, 00:42

Фракція "Блок Петра Порошенка" висловило обурення "антидержавною спрямованістю телеканалу "NewsOne" та закликала депутатів не брати участі у програмах телеканалу.

Про це йдеться у заяві БПП, опублікованій у Facebook.

"Фракція БПП у Верховній Раді України вкотре висловлює обурення антидержавною спрямованістю телеканалу "NewsOne", яка стає дедалі антиукраїнською, вдається до маніпулятивних засобів та спотворює реальні факти суспільно-політичного життя України.

Динаміка антиукраїнських настроїв на телеканалі останнім часом набуває все більших розмірів і все частіше "NewsOne" ретранслює "темники" Кремля, часто використовуючи для цього представників "5-ї колони", - підкреслили у фракції.

"Остаточним фактом того, що телеканал "NewsOne" перетворився на частину пропагандистської машини Кремля стало те, що днями управління телеканалу було передане в руки Андрія Портнова", - йдеться у заяві.

У БПП наголосили, що "передача українського телеканалу в руки втікача, соратника Януковича, який підозрюється у причетності до злочинів проти учасників Революції Гідності, окупації Криму та у державній зраді", ставить під загрозу національну безпеку України.

"Андрій Портнов відкрито висловлював і продовжує публічно виголошувати антиукраїнські заяви, ставить під сумнів європейський вибір українського народу. Численні публічні вислови пана Портнова засвідчують - він є запеклим ворогом незалежності та державності України.

Передача телеканалу "NewsOne" в управління кремлівській маріонетці - це пряма агресія Росії в інформаційний простір України! Віднині, саме під керівництвом Портнова, зрадника України, буде формуватись нова редакційна політика українського телеканалу", - переконані у фракції.

Депутати фракції БПП закликали "усіх колег по парламенту, особливо тих, хто відстоює європейський вибір України, демократичні принципи побудови українського суспільства, не брати участі у телепрограмах відверто проросійського телеканалу "NewsOne", який очолює зрадник України".

Як повідомлялось, телеканал "Newsone" перейшов під управління колишнього заступника голови адміністрації президента Віктора Януковича Андрія Портнова.

Портнов розповів, що власник ста відсотків статутного фонду компанії Володимир Мураєв (батько нардепа Євгена Мураєва - УП) передав йому телеканал в управління терміном на три роки.

У коментарі Українській правді на питання про комерційні умови угоди, Євген Мураєв відповів:

"Це комерційна таємниця і не найважливіший у цьому договорі аспект".

Пізніше Євген Мураєв у Facebook підтвердив інформацію, що NewsOne перейшов під управління Портнова. 

powered by lun.ua