Телеканалу "NewsOne" призначили перевірку зміни власників

4731 перегляд
Четвер, 11 жовтня 2018, 09:16

Національна рада з питань телебачення й радіомовлення призначила позапланову перевірку ТОВ "Новини 24 години", щоб перевірити інформацію про структуру його власності.

Таке рішення щодо телеканалу "NewsOne" ухвалено 11 жовтня, повідомляє Нацрада.

Як зауважив голова Національної ради, з відкритих джерел стало відомо, що управління телеканалом було передано Андрію Портнову. Також було оприлюднено інтерв’ю Портнова, який підтвердив цей факт.

Відповідно до закону "Про телебачення і радіомовлення", телерадіоорганізація упродовж 30 днів після виникнення підстав для внесення змін до ліцензії має подати відповідну заяву до Національної ради.

Цей час минув, а жодних документів до Національної ради так і не надійшло, наголошує Нацрада.

"Ми хочемо з’ясувати обставини, що відбулося, і діємо відповідно до чинного законодавства", – пояснив член Національної ради Сергій Костинський.

Як відомо, Верховна Рада пропонує запровадити обмежувальні заходи для каналів "NewsOne" та "112 Україна".

Наприкінці серпня стало відомо, що канал "NewsOne" переходить під управління Андрія Портнова, який колись був заступником голови Адміністрації президента Віктора Януковича.

На початку жовтня, після звернення парламенту до Ради національної безпеки й оборони з приводу введення санкцій, батько нардепа Євгенія Мураєва Володимир передав корпоративні права на телеканал "NewsOne" нардепу від "Опозиційного блоку" Тарасу Козаку.

А Портнов заявив про розірвання договору щодо управління телеканалом "NewsOne".

Олена Рощенко, УП

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"

powered by lun.ua