У Лізі Чемпіонів вперше скасували гол після відеоповтору

12685 переглядів
Четвер, 14 лютого 2019, 11:35

У матчі плей-офф Ліги Чемпіонів суддя вперше в історії цього турніру не зарахував гол, скориставшись відеоповтором.

Про це пише ЛІГА.net.

На 38-й хвилині зустрічі захисник "Аякса" Ніколас Тальяфіко скористався помилкою Тібо Куртуа і забив "Реалу" гол. Однак арбітр Дамир Скомина вирішив перевірити ще раз все за допомогою відеоповтору (Video assistant referee). В результаті він не зарахував гол, заявивши, що був офсайд.

"Суддя побачив, що партнер Тальяфіко Душан Тадич в той момент перебував у положенні "поза грою" і заважав воротарю, не даючи тому зіграти головою в момент удару. Рішення винесено згідно з інструкцією VAR. Взяття воріт було скасовано правильно, а за офсайд призначили вільний удар", - підкреслив УЄФА в офіційній заяві після матчу.

Головний тренер "Аякса" Тен Хаг з такою оцінкою події не погодився. На його думку, скасований гол - це ганьба.

Поєдинок закінчився з рахунком 2:1 на користь мадридського "Реала".

В один час з матчем "Аякс" - "Реал" грали "Тоттенхем" і дортмундська "Боруссія". Цей матч завершився з рахунком 3:0 на користь англійців.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua