Нацрада вирішила перевірити телеканал кандидата в президенти

11187 переглядів
Четвер, 14 лютого 2019, 17:18

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення призначила позапланову перевірку телеканалу кандидата в президенти Євгена Мураєва "НАШ".

Таке рішення Нацрада прийняла на засіданні 14 лютого.

Відзначається, що перевірку має з’ясувати чи усунула компанія ТОВ "Наша Прага" раніше виявлені порушення.

У Нацраді стверджують, що перевірка - "крок назустріч ліцензіату, який висловив зауваження до нещодавно проведеної перевірки".

Зокрема, у грудні 2018 року регулятор з’ясував, що компанія самовільно змінила програмну концепцію мовлення телеканалу і тим самим порушила вимоги закону "Про телебачення і радіомовлення".

Тоді ТОВ "Наша Прага" зобов’язали упродовж двох тижнів усунути порушення, але компанія продовжила здійснювати мовлення без відповідних змін.

"Формат мовлення не відповідає ліцензійним умовам: за ліцензією – культурологічно-розважальний із фільмопоказом, а фактично – інформаційно-аналітичний", - стверджують у Нацраді.

Відзначається, що під час засідання 14 лютого було виявлено технічну помилку в тексті розпорядження Нацради до компанії від 6 грудня 2018 року.

"У тексті розпорядження  було помилково зазначено термін для усунення порушень не два тижні, а місяць", - йдеться в повідомленні.

У зв’язку з цим Нацрада вирішила провести перевірку ще раз.

Мураєв відреагував на рішення в Facebook. Він заявив, що більше двох місяців подані в строк документи на зміну програмної концепції каналу не розглядаються.

"Замість цього Нацрада, яка давно перетворилася на орган політичної цензури, призначає моніторинги і перевірки", - написав Мураєв.

Він також заявив, що телеканал в Україні охрестили "проросійським" і "ворогом".

Читайте також: Що треба знати виборцю про Євгена Мураєва

Нагадаємо:

  • "НАШ" розпочав мовлення на базі жіночого телеканалу "Максі-ТВ", ТОВ "Наша Прага".
  • В кінці вересня 2018 року Євген Мураєв, який залишив партію "За життя" Вадима Рабиновича та очолив партію "Наші".
  • В жовтні Мураєв передав корпоративні права телеканалу Newsonwе народному депутату з фракції опозиційний блок Тарасу Козаку. Козак є близьким соратником Віктора Медведчука, який входить у керівництво партії "За життя".

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua