Соціолог розповів, як опитували людей в ОРДЛО
Директор "Нью-імідж маркетинг груп" Олег Синаюк розповів, як його компанія змогла опитати мешканців окупованих територій Луганської та Донецької областей.
Джерело: Українська правда
Деталі: Інтерв'юерів всього було приблизно два десятки. Вони їхали на Донбас по одному – з Харкова, Сум, Дніпра, Полтави.
У кожного був свій маршрут. Анкети друкувалися на місцях.
За словами Синаюка, в опитувачів була легенда "без прив'язки до будь-якої влади". Вона мала "максимально розслабляти" респондентів.
На думку директора "Нью-імідж маркетинг груп", легенда спрацювала, бо взяти участь в опитуванні відмовилися лише 22% осіб.
Найважче було в Луганську і Донецьку.
Синаюк також відзначив, що ніхто з учасників проекту не помітив, щоб серед людей, які відповідали на питання, "була якась заляканість".
Водночас, за його словами, інтерв'юери уникали "ветеранів війни" і людей, які, як їм здавалося, могли викликати міліцію.
Що було раніше: 9 листопада видання "Дзеркало тижня" оприлюднило спільне з Українським інститутом майбутнього дослідження громадської думки в ОРДЛО. Опитування проводила "Нью-імідж маркетинг груп" з 7 по 31 жовтня 2019 року.
Методом face-to-face опитали 1606 респондентів: 800 – у непідконтрольної частині Луганської і 806 – в непідконтрольної частини Донецької областей.
Зокрема, соціологи дізналися, якої думки мешканці окупованого Донбасу про президента України Володимира Зеленського.
Також запитали, яким вони бачать статус ДНР/ЛНР і Донбасу в цілому.
Детально про дослідження в матеріалі УП: Хотіти в Росію та довіряти Путіну. Чи можна проводити опитування в умовах окупації