У метро назвали "зрадою" збій у роботі турнікетів і пояснили причини

Вівторок, 17 грудня 2019, 13:31
У метро назвали зрадою збій у роботі турнікетів і пояснили причини

Проблеми в роботі оплати проїзду напередодні виникли через збій в результаті перевантаження, столичний метрополітен запевняє, що працює над усуненням проблем.

Джерело: метро Києва

Дослівно: "За попередніми даними через перенавантаження вийшло з ладу обладнання підземки. Найближчим часом оператор системи е-квитка КП "ГІОЦ" запустить резервну мережу.

Звісно, ми не зможемо змінити ваш вчорашній зіпсований настрій, але ми продовжимо робити все, щоб якнайшвидше довозити вас у потрібні вам місця!".

Деталі: Зазначається, що наразі фахівці метрополітену та КП "ГІОЦ" детально вивчають випадок та розробляють механізми недопущення подібних збоїв у роботі, щоб "подібна #зрада більше не повторилася".

Додатково: Також метрополітенівці опублікували пам’ятку, як діяти коли некоректно спрацьовують засоби оплати:

  1. некоректно спрацювала картка е-квитка (KyivSmartCard та Картка киянина) - зателефонувати на гарячу лінію оператора КП "ГІОЦ" 044-366 55 55 або зайти на сайт оператора та скористатися телеграм-ботом оператора, або звернутися на фб-сторінку KyivSmardCard та залишити повідомлення.
  1. некоректно спрацювала чи зламалась картка метро - звернутися до сервісного центру. Вони працюють на станціях "Майдан Незалежності", "Дорогожичі", "Дарниця", "Політехнічний інститут", "Почайна" та "Хрещатик" з 8 до 19 без вихідних. Техперерва 12-12.30
  1. некоректно спрацювала безконтактна банківська картка - залишити інформацію ТУТ, вказавши перші та останні 4 цифри номеру картки, власника, станцію та час, коли стався випадок. Зазначається, що фахівці метрополітену та КП "ГІОЦ" по своїх напрямках опрацьовують кожне звернення.

Що передувало: 16 грудня в системі оплати проїзду київського метрополітену стався черговий збій. На кількох станціях утворилися великі черги. Були зафіксовано випадки, коли роздратовані пасажири штурмували турнікети.

Чому це важливо: Раніше планувалося, що з 1 листопада 2019 року повноцінно запрацює система єдиного електронного квитка у громадському транспорті Києва. Метрополітен почав виводити з обігу жетони, обмеживши їх продаж до одного в одні руки. Водночас у жовтні через збої рішенням столичної влади повноцінний запуск єдиного електронного квитка перенесли на 31 березня 2020 року. Через це жетони в столичному метро теж залишили в продажу. Водночас метрополітен не став повертати в продаж жетони на станціях, де їх вже не продають.

Українська правда
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування