Канал "НАШ" перевірять через Азарова, який просуває пропаганду Росії

П'ятниця, 12 лютого 2021, 15:43
НАШ

Національна рада з питань телебачення й радіомовлення призначила телеканалу "НАШ" позапланову безвиїзну перевірку через те, що колишній прем’єр-міністр Микола Азаров говорив в ефірі передачі "Марафон" 15 грудня 2020 року.

Джерело: Нацрада з питань ТБ та радіо

Деталі: Національна рада на засіданні 12 лютого розглянула результати моніторингу мовлення телеканалу "НАШ" (ТОВ "НАШ 365", м. Київ) і вирішила з 26 лютого до 12 березня перевірити дотримання ним законодавства. Телеканал має до 2 березня надіслати Нацраді документи і матеріали, необхідні для проведення перевірки.

15 грудня 2020 року у прямому ефірі передачі "Марафон" на цьому каналі прем'єр часів президентства Віктора Януковича Микола Азаров у діалозі з ведучими заперечував участь у збройному конфлікті на Донбасі збройних сил Росії, ігнорував наявність незаконних збройних формувань на території окремих районів Донецької та Луганської областей, а відповідальність за бойові дії покладав на Збройні сили України. 

Нацрада пояснює, що "це має ознаки розпалювання ворожнечі та посилення вже наявного військового протистояння, що може призвести до подальшого зростання насильства та агресії в ОРДЛО і на всій території України".

Також у виступі Азарова почули неправду про те, що Міжнародний кримінальний суд нібито визнав, що в Україні "имеет место гражданский конфликт, а в гражданском конфликте запрещено использовать вооруженные силы".

Нацрада зазначає, що ведучі Артем Нікіфоров та Ольга Веремій під час трансляції не реагували на такі висловлювання, а отже "проігнорували право глядачів на повну та об’єктивну інформацію".

Дослівно: "Оскільки співрозмовник (Азаров), запрошений до участі в програмі, є постійним учасником передач телеканалу "НАШ", його позиція з питань збройного конфлікту в Україні була неодноразово публічно оголошена, а тому вона має бути відомою керівництву телекомпанії. 

Це може свідчити про свідомий намір ліцензіата формувати відповідний напрям власної редакційної політики через розпалювання національної ворожнечі та поширення дезінформації. 

Такі дії мовника можуть дестабілізувати суспільство, загострити військове протистояння".

Нагадаємо: Минулого тижня патріотично налаштовані люди пікетували "НАШ" із вимогою закрити цей телеканал. Цьому передувало блокування владою телеканалів "112 Україна", NewsOne та ZiK, які юридично належать нардепу ОПЗЖ Тарасу Козаку, але контролюються його соратником, кумом президента Росії Віктором Медведчуком.

4 лютого біля будівлі телеканалу "НАШ" на вулиці Жилянській у Києві сталася сутичка між молодиками й правоохоронцями.

Канал "НАШ" належить колишньому нардепу від "Опозиційного блоку" Євгенію Мураєву. Риторика каналу часто проросійська і це єднає його з каналами Медведчука.



powered by lun.ua