медіа
Матеріали по темі

Мінськ звинуватив Київ в зачистці інформаційного поля після заборони їх телеканалу

Міністерство інформації Білорусі вважає, що заборона трансляції їх державного телеканалу "Беларусь 24" на території України є "черговим недружнім жестом щодо білоруських ЗМІ". 

В Україні заборонили державний білоруський телеканал

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення вилучила державний білоруський телеканал "Беларусь 24" із переліку іноземних програм, які можна транслювати в Україні: розпалювали ворожнечу та поширювали дезінформацію.

Сайти провідних світових ЗМІ та компаній працювали зі збоями: у чому причина

Низка сайтів провідних ЗМІ, включно із BBC, Guardian, Financial Times, а також сайти Amazon, Reddit і Twitch були недоступними протягом близько години в обід у вівторок, 8 червня.

Дібрались до мультиків: у РФ винесли попередження Disney

Роскомнадзор надіслав телеканалу Disney лист із поясненням, що в Росії заборонена "пропаганда нетрадиційної сексуальної орієнтації" після випуску мультфільму "Out".

Брехати як дихати: ZN відповіло ОП на звинувачення після статті про "деолігархізацію"

Редакція видання ZN.UA заявила, що реакція радника голови ОП Михайла Подоляка на статтю про законопроєкт про олігархів не змусить журналістів видати своє джерело та попросили не дякувати, якщо після їх матеріалу якість документу покращиться. 

Законопроєкт про медіа можуть винести на голосування у травні – Ткаченко

Законопроєкт про медіа можуть винести на голосування у Верховній Раді в середині або в кінці травня.

52 працівники: Зеленський визначив, як працюватиме Центр протидії дезінформації

Президент Володимир Зеленський затвердив положення про Центр протидії дезінформації, згідно з яким гранична чисельність працівників Центру становить 52 особи.

За підпал автівки "Схем" судитимуть киянина

Прокуратура скерувала до суду обвинувальний акт щодо мешканця столиці, який підозрюється у навмисному підпалі автомобіля редакції програми "Схеми", вчиненого за попередньою змовою групою осіб. 

Верховний суд не задовольнив позов щодо скасування санкцій проти каналів Козака

Касаційний адміністративний суд у складі Верховного суду завершив розгляд справи щодо визнання протиправним та скасування указу президента щодо санкції проти телеканалів "112 Україна", "NewsOne", "Zik" нардепа Тараса Козака, який пов'язаний із лідером ОПЗЖ Віктором Медведчуком.

Журналіста Майкла Щура вдарили через зауваження на дорозі

Засновника та ведучого "Телебачення Торонто" Майкла Щура (Романа Вінтоніва) вдарили через зауваження чоловіку, який рухався на самокаті. 

Друга братовбивча. Що кремлівські медіа розповідають про ескалацію україно-російської війни

Україна знову в центрі уваги російських державних медіа. Ескалацію російсько-української війни, яку в Кремлі продовжують називати "громадянською", згадують практично в кожному випуску таких програм як "60 минут" чи "Вечер с Владимиром Соловьевым".

Центр дезінформації зможе рекомендувати РНБО, на кого накладати санкції 

Центр протидії дезінформації не буде накладати санкції на порушників, проте зможе просити Раду національної безпеки та оборони прийняти рішення щодо певних осіб чи компаній. 

Нацрада пошукала в структурі власності "1+1" дружину Медведчука і порушень не знайшла

Національна рада з питань телебачення та радіомовлення не встановила порушень у змінах структури власності каналів групи "1+1 медіа".

Мінреінтеграції пропонує іншим країнам фінансово підтримати телеканал ATR

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України звернулось до інших країн по допомогу кримськотатарському телеканалу ATR, на який у держави немає фінансування. 

В "1+1" кажуть, що не відкликали скарги на Geek Journal

У суботу компанія "1+1 media" заявила, що не відкликала скарги на відео українського каналу Geek Journal, який оглядає фільми та серіали. Проте попередження каналу почали зникати.

Google пригрозив Австралії відключенням пошуку через монетизацію новин

Компанія "Google" пригрозила Австралії відключенням інтернет-пошуку в разі, якщо австралійський парламент зобов'яже пошуковиків платити ЗМІ за публікацію посилань на їхні матеріали.

Київський забудовник Столар обжився власним медіа-холдингом

Три регіональні телеканали, що належать забудовнику і нардепу від ОПЗЖ Вадиму Столару об’єднають в медіа-холдингу під назвою Live Network.

Москітний флот медійних проєктів: наш рецепт перемоги в інформаційній війні

"Українська правда" вдруге лідирує в рейтингу ефективності медіа 

"Українська правда" залишається в лідерах за онлайн-впливом, її наздоганяє "24 канал" завдяки більш потужному просуванню в соцмережах (SMM). 

Нацрада винесла попередження каналам, пов’язаним із Медведчуком

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення оголосила попередження телеканалу "Zik" та "112" за порушення постанов Верховної Ради та транслювання фільму із російським забороненим актором.

Цього року у світі вбили 42 журналістів, найбільше – у Мексиці й Пакистані

У 2020 році у світі було вбито 42 журналістів, 235 працівників медіа наразі перебувають у в’язниці. Інфографіка.

СБУ провела обшуки у філії "Суспільного"

СБУ провела обшуки в Івано-Франківській філії "Суспільного" та викрила на вимаганні хабарі менеджерку мовника. 

У ЄС думають над введенням санкцій за поширення фейків

Європейська комісія вперше планує запропонувати Євросоюзу введення санкцій проти суб’єктів, які поширюють дезінформацію, а також наполягатиме на більш жорсткому механізмі нагляду за онлайн-платформами. 

У президента хочуть повернутись до формату відеоблогів 

В Офісі президента планують знову вести комунікацію через відеоблоги, але на цей раз планують запустити "іменний відеоблог" Володимира Зеленського. 

У Мінську звільнили 13 журналістів, декількох ще тримають у міліції

У столиці Білорусі Мінську вночі відпустили 13 із 17 журналістів, затриманих у неділю 11 жовтня.

Вибори: Дубінський очолив список СН до Київоблради й веде з собою колег з "1+1"

Народний депутат та екстелевізійник "1+1" Олександр Дубінський очолив виборчий список кандидатів у депутати Київської обласної ради від партії "Слуга народу". Окрім нього, у списку багато працівників "1+1 Продакшн" та "1+1 Медіа".

У команди Зеленського немає повністю лояльних медіа і системного піару – моніторинг

У команди президента Володимира Зеленського та його партії "Слуга народу" відсутні свої чи повністю лояльні впливові медіа, а також засоби для системного піару, констатує "Детектор медіа".

Компанія із США допомагала заблокувати інтернет в Білорусі – ЗМІ 

Американська компанія Sandvine, за інформацією агенції Bloomberg, надала білоруській владі технології для блокування інтернет-ресурсів.

Нацрада анулювала ліцензію на мовлення "Прямого FM"

Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення анулювала ліцензію на мовлення радіостанції "Прямий-FM".

Олексій Мустафін: В країні існує один центр прийняття рішень – Зеленський. І цим користуються всі – від Єрмака до терористів

У ході нашого інтерв'ю Мустафін аналізує нинішній стан інформаційного простору в Україні, пояснює, чому телеканали, які наближені до Медведчука і Порошенка "перетворюються на гетто", роздумує, чому Тимошенко не потрапила в другий тур виборів президента та безапеляційно критикує комунікацію Офісу президента.