Україна – не бордель

Понеділок, 28 травня 2012, 12:01

На початку травня українські медіа повідомили – іноземних туристів в Борисполі зустрічають з секс-картами Києва, де розміщується вся необхідна інформація для любителів "солоденького".

Чемпіонат Євро-2012 мав би сформувати позитивний імідж нашої країни, однак так історично склалося, що міф про проститутку Наташу має українську прописку.

Навіщо ж руйнувати існуючі стереотипи про легкодоступність українських дівчат, адже, по-перше, попит на секс-послуги завжди існуватиме, а по-друге, секс-бізнес приносить величезні нелегальні прибутки.

Інколи складається враження, що Євро-2012 – це не стільки свято футбольних фанатів, скільки приваблива можливість для розбещених іноземців розважитися.

Власне, враховуючи бойкот Євро-2012 багатьма лідерами європейських країн та високу вірогідність збитків від його проведення, Україна може сподіватися лише на непрямі іміджеві інвестиції.

Однак про який імідж може йти мова, коли у іноземців наша країна асоціюється насамперед із дешевою та смачною їжею та готовими на все українськими дівчатами?

Жодні надсучасні стадіони, "нові" дороги (це взагалі окрема тема), високотехнологічні рекламні кампанії та інші заходи не зможуть змінити стереотипне сприйняття України як країни дешевих інтимпослуг.

А потім знову почнуться нудні дискусії про те, чому українок зневажають та вважають просто красивим товаром.

Можливо, більшість стверджуватиме, що це питання моралі. Адже, колишні канони чеснот дівчини вже давно стали неактуальними…

Справді, тепер важливіші матеріальні цінності: наявність брендових речей, гламурних цяцьок, мерседесів-лексусів та багатих "папіків". Навіть сім’я вже не є провідною цінністю, адже багатьох жінок цілком задовольняє статус коханки або утриманки.

І хоча цінності сучасних українських дівчат та стан моралі суспільства відіграють важливу роль для формування уявлень про Україну, однак не лише мораллю, чи то аморальністю зумовлена така невтішна тенденція.

Адже імідж держави створюється насамперед діяльністю державних органів влади, діями та заявами відомих політичних діячів, економічним становищем та рівнем забезпечення громадянських прав та свобод.

До цього переліку варто додати ще й неспроможність країни забезпечити гідний рівень життя людей...

Тож представниці древньої професії продовжують відтворювати імідж України як країни привабливих і доступних секс-послуг.

Нам так далеко до Європи, натомість до нас їдуть Євро і європейці…

Ірися Герцун, для УП

Колонка – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст колонки не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ній піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора колонки.
Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

ДІЯ на експорт. Чим український GovTech приваблює закордонних партнерів

Справедливість, що шкодить. Які наслідки матиме рішення про "покарання" українців за кордоном

Коли запрацює еАкциз в Україні

Що наші діти дивляться на YouTube українською?

Чому "клуб білого бізнесу" - дуже погана ініціатива?

"Ти цілий день живеш його життям": повсякдення доглядальниць за пораненими ветеранами